India opent, Koni bijna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu India opent, Koni bijna - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

India opent, Koni bijna

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

15 Oktober 2021 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Eindelijk het is zo ver. India opent zijn deuren weer voor toeristen. Ondanks dat ook daar de corona op sommige plekken weer toe neemt gaan ze het toch proberen. Kundapura ligt net een gebied waar nog veel corona patiënten zijn. Ondanks dat vlieg ik eind november terug naar India.

Koni heeft helaas nog steeds geen toestemming om te openen. Maar dat zal volgens Shobha niet lang meer duren.

Afgelopen weken is hard gewerkt om Koni weer bewoonbaar te maken. De slangen, ratten spinnen, duiven en pauwen moeten weer plaats maken voor ons.

Ik wilde ook deze keer de mensen bedanken die ons zijn blijven steunen, mede dankzij jullie kunnen we ons werk voor de kinderen doorzetten.

Liefs Maartje

• 15 Oktober 2021 - 09:39

Roeland:

Lieve Maartje,
    Wat zul jij blij zijn nu je weer positief vooruit kunt kijken. Hopelijk gaat het in november dan gebeuren. Terug naar Koni en de kinderen! Wat een feest zal het zijn voor hen en jouzelf. Succes.

Lieve groet,
    oom Roeland

• 15 Oktober 2021 - 11:01

Tante Beppie:

Lieve Maartje,
    Fantastisch dat je weer naar India kunt. Wat zul je blij zijn als je al je kids weer kunt omarmen. Hopelijk kun je Ze allemaal weer terugvinden!
    Voor straks alvast een goede reis gewenst en vooral veel succes met alles.
    Liefs, tante Beppie

• 15 Oktober 2021 - 12:37

Joop En Doortje:

Hoi Maartje,

Eindelijk is het dan zover met voor jouw goede vooruitzichten. Hier kijk je al lang naar uit.
    Hopelijk is het Corona virus daar dan ook minder.
    Koni mag dan geen dierenverblijf meer zijn en
    Dan op zoek naar de kids. Wel spannend allemaal.
    We wense n jou heel succes met alles wat je nu tegen gaat komen.
    Groetjes van Joop en Doortje

• 15 Oktober 2021 - 12:46

Mirjam Dierckxsens:

Zal wel even wennen zijn. Heel veel succes weer. Liefs, Mirjam

• 15 Oktober 2021 - 15:35

Loeke:

Fantastisch Maart dat je na bijna twee jaar weer terug kan naar je ozo vertrouwde stek. Hopelijk gaat alles naar wens verlopen en kunnen de kids ook weer terug naar huis en wat zal iedereen dan blij zijn.

• 15 Oktober 2021 - 19:29

Suzanne:

Super Maartje! Grote hulde en bewondering voor jou, dat je ondanks ‘red tape’ en risico’s terug en voor doel gaat! Veel good luck!

• 15 Oktober 2021 - 20:49

Martine (Preau):

Lieve Maartje, wat fantastisch dat je terug kunt naar daar en hen waar je hart ligt. Ik hoop dat je je kinderen weer allemaal kunt terugzien. Wat zullen jullie samen blij zijn. Een heel goede tijd gewenst.
    Liefs

• 15 Oktober 2021 - 23:18

Henriëtte:

Yesss, wat fijn dat het weer kan. Hoop dat je iedereen weer snel kunt knuffelen!
    Wil je graag blijven volgen. Houd je ons op de hoogte?
    Liefs!

• 16 Oktober 2021 - 08:54

Natascha:

Wat een ontzettend mooi nieuws Maart. Dat de (weder) start maar goed mag verlopen. Be safe! Mijn liefs ook aan Shobha.
    X Natascha

• 16 Oktober 2021 - 20:54

Mieke:

Hoi Maartje,

Wat fijn voor jou en de kinderen daar.
    Wat een opluchting.

En … weer een uitdagende periode voor de boeg.
    Veel nieuwe moed en plezier!

Groeten vanuit Spanje,
    Mieke en gezin

• 17 Oktober 2021 - 09:17

Koos:

Koos
    Lieve Maart, veel beter nieuws heb je vast lang niet gehad. Zie het al voor mij het weerzien van je kinderen , gegroeit en helemaal verbaast.
    Wij gunnen je het echt dat het door gaat en als je nog niet binnen mag, ga je maar op een matje buiten liggen. Doet je tante van 75 ook nog!
    Dikke kus van ons

• 22 Oktober 2021 - 21:32

Birgitte Van Groeningen:

Super trots op je Maart , dat je weernaar India kunt gaan. Zo ontzettend benieuwd hoe alles gaat verlopen , en hoe je ontmoeting met je kinderen zal zijn , je ontmoeting met Shobha , Chetena en Poornima de teacher ,trouwens met heel India.
    Heel veel succes met je vertrek evenzo om hier alles weer even los te laten , een proces wat er aan vooraf gaat . Maar gelukkig weet ik dat je hier goed in bent .
    Ik wens je toe , dat je kinderen weer een prachtig veilig tehuis krijgen , waar de liefde kan stromen onder jouw bevlogenheid .
    Liefs je moeder ..

• 15 November 2021 - 15:23

Maria Weitjens:

Lieve Maartje, wat zal iedereen weer blij zijn met jouw liefde en aandacht!
    Succes mooie vrouw❤️