Eindelijk terug naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Eindelijk terug naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Eindelijk terug naar India

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

20 November 2021 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Eindelijk het is zover. De aanvraag van mijn visum ligt bij de ambassade en hopelijk hoor ik binnen twee weken of mijn visum is goed gekeurd.

Mijn vlucht naar India staat geboekt op 6 december. Ongelooflijk. En ik kan het haast ook nog niet geloven. Vele emoties nemen het over. Wat ga ik aantreffen, kunnen we alle kinderen traceren, hoe zal het met ze zijn..Hoe is het met de staff vergaan, is iedereen er nog ? Pas als ik in het vliegtuig zit, besef ik het pas echt. Wat is er veel gebeurd..


  • 20 November 2021 - 07:47

    Mijke Groen:

    Wat fijn maartje. Wat zullen de kinderen blij zijn om jou weer te zien zeg. En om de aandacht en verzorging te krijgen dat elk kind verdient.

  • 20 November 2021 - 08:11

    Grada:

    Heerlijk! Geniet van de voorbereidingen en straks van het weerzien!

  • 20 November 2021 - 08:32

    Ad Hermans:

    Wat een ontzettend fijn bericht! Heerlijk om weer terug te gaan, maar ook erg spannend……
    Wij missen India ook erg, maar het wordt pas eind 2022 dat wij weer kunnen. Tenminste als het dan kan/mag….
    Liefs uit Utrecht! Jan en Ad




  • 20 November 2021 - 09:26

    Justus :

    Wat fijn deze update!!
    Mooi om te horen dat je er straks weer kunt zijn en dat er nog steeds ontwikkeling is!!!
    Heel veel succes!!!
    En liefde en plezier!

  • 20 November 2021 - 09:31

    Tante Beppie:

    Lieve Maartje,
    Wat fijn om te horen. Hopelijk krijg je snel bericht van de Ambassade. Wel spannend allemaal! Ik denk aan je en wens je veel sterkte en geluk toe.
    Liefs,

  • 20 November 2021 - 10:16

    Joop En Doortje:

    Hoy Maartje,

    Wat spannend,hè? Eerst wachten op je visum en dan de reis naar India en Koni.
    Het is te hopen dat je zoveel mogelijk van je kids weer terug kunt vinden om ze te kunnen verwennen.
    Wij wensen je in ieder geval heel veel geluk met alles wat je zo graag wil.
    Knuffel van Joop en Doortje

  • 20 November 2021 - 11:52

    Roeland:

    Lieve Maartje,

    Wat een mooie sinterklaas surprise! Wat zul jij in je nopjes zijn en als alles weer opgestart is, de kinderen ook denk ik. Hopelijk kun je snel volledig openen met alle kinderen erbij. Veel succes met dit alles.

    Lieve groet, oom Roeland

  • 20 November 2021 - 12:23

    Roland:

    Heerlijk dat je weer naar India kunt. Ik kan ook niet wachten en ga zeker in 2022 die kant op. Probeer dan ook een bezoek te brengen aan Koni. Hopen dat het met het visum goed komt en dat je Koni weer snel op de rit hebt.

  • 20 November 2021 - 13:17

    Hubertine Van Buul:

    Wat zul je inderdaad weer bllij zijn. We blijven aardig op de hoogte van jouw zorgzame vader.
    Heel succes met het visum en de voorbereidingen van je reis.
    Vr.gr. Hubertine.

  • 20 November 2021 - 21:30

    Martine Vonk:

    Ooh wat fijn voor je lieve Maartje. Ik wens je een goede reis en een vreugdevol weerzien met je dierbare kinderen en collega,s. Hoop dat jullie een heel mooie tijd gaan ervaren. Liefs Martine

  • 21 November 2021 - 09:24

    Koos:

    Lieve sterke Maart, net als al die voor mij zijn met schrijven, wensen wij jou ook heel veel sterkte toe. Maar eerst in het vliegtuig zitten dan is het zeker!
    Spannend zal het zeker zijn, maar wat zul je blij zijn als je de kinderen weer in Kony kunt ontvangen.
    Geniet vain het idee en veel sterkte met je visum.
    Lieve groet Koos en Annie.

  • 21 November 2021 - 14:17

    Mirjam Dierckxsens:

    Heel veel succes met je nieuwe start weer in december!
    Liefs, Mirjam

  • 21 November 2021 - 20:45

    Rick En Marlous:

    Wat fijn dat je weer terug mag Maartje! Veel succes en plezier!

  • 22 November 2021 - 17:49

    Sandra Leemhuis:

    Hoi Maartje.

    Wat ben jij toch een stoere lieve vrouw. Ik ben echt onder de indruk hoe je alles doet en ook hoe je de tijd hebt ingevuld toen je ( verplicht) in Nederland zat. Ik wens je heel veel sterkte en succes om alles in Koni weer op de rails te krijgen en hoop vanharte dat je de kinderen zal terug vinden.

  • 22 November 2021 - 17:52

    Bernadet:

    Ha lieve Maart, wat spannend weer zo'n aanvraag! Echt geweldig dat je weer naar je kinderen mag. Zooooo benieuwd wat en wie je gaat zien.
    Van ons allemaal alle succes gewenst en natuurlijk genieten hè!
    Liefs, Bernadet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 973
Totaal aantal bezoekers 906956

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: