Een mooie boodschap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Een mooie boodschap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Een mooie boodschap

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

06 Juni 2024 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen, binnenkort weer een mooi verhaal over de kinderen. Maar hier eerst een mooi filmpje, gemaakt door een bezoeker die langskwam in Koni.

https://youtu.be/xUL79pBJP_Q

Lieve Groet,

Maartje


  • 06 Juni 2024 - 19:30

    Mary :

    Hallo Maartje , ik zag je mooie boodschap en dacht gelijk even kijken. Het is precies wat je beschrijft en wat we elke dag zien. Deze kinderen maken het verschil en ook voor mij geldt dat ik elke dag geniet van het werken samen en elke dag houden ze je een spiegel voor. Bedankt voor de mooie boodschap

    Mary


  • 07 Juni 2024 - 16:33

    Bernadet:

    Mooi Maart!


  • 09 Juni 2024 - 13:11

    Petra:

    wat een mooi verslag weer Maartje. The children called me, mooie zin maar dan moet je die vraag wel horen, en dat doe jij. Bijzonder dat er mensen als jij zijn!, ik ben je dankbaar mede namens de kinderen. Groetjes!


  • 12 Juni 2024 - 20:57

    Anna Hollemans:

    [e-2764][e-2764][e-2764]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 923590

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: