Een mooie boodschap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Een mooie boodschap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Een mooie boodschap

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

06 Juni 2024 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen, binnenkort weer een mooi verhaal over de kinderen. Maar hier eerst een mooi filmpje, gemaakt door een bezoeker die langskwam in Koni.

Lieve Groet,

Maartje

• 06 Juni 2024 - 19:30

Mary :

Hallo Maartje , ik zag je mooie boodschap en dacht gelijk even kijken. Het is precies wat je beschrijft en wat we elke dag zien. Deze kinderen maken het verschil en ook voor mij geldt dat ik elke dag geniet van het werken samen en elke dag houden ze je een spiegel voor. Bedankt voor de mooie boodschap

Mary

• 07 Juni 2024 - 16:33

Bernadet:

Mooi Maart!

• 09 Juni 2024 - 13:11

Petra:

wat een mooi verslag weer Maartje. The children called me, mooie zin maar dan moet je die vraag wel horen, en dat doe jij. Bijzonder dat er mensen als jij zijn!, ik ben je dankbaar mede namens de kinderen. Groetjes!

• 12 Juni 2024 - 20:57

Anna Hollemans: