jannek - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu jannek - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

jannek

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

17 Juli 2008 | India, New Delhi

Hier even een kort berichtje met wat leuke foto's. Janneke (mijn zusje) is hier nu en we werken samen in Japthi! De kids zijn dol op haar en ik ook.

Na deze week weet ik zeker dat ik hier langer moet blijven om het project echt goed af te ronden, misschien wil ik het wel helemaal nooit afronden..
Er staat ook weer iets heel spannends te gebeuren, ik kan nog niets zeggen, maar het heeft te maken met LLink.

Ik hoop dat de zomer voor jullie snel begint. Ik wil nog veel meer vertellen, maar soms is het beter om je mond te houden, zeker als je in India woont..

veel liefs
Maart

ps Loek bijna gefeliciteerd
pss de foto van divia en pavan op de schommel, zegt alles

  • 17 Juli 2008 - 13:12

    Marjolein:

    Hee Maart!

    Leuke foto's. Erg jammer dat ik je telefoontje miste gisteren. Heb je nog geprobeert terug te bellen, maar de lijn was in gesprek.
    x
    Marjolein

  • 17 Juli 2008 - 13:14

    Manja:

    Hoi, coole pics... ben benieuwd naar Llink!
    kus

  • 17 Juli 2008 - 13:41

    Jos:

    Ik heb het al eerder gevraagd....wie weet het banknummer van Maartje zodat ik daar geld op kan storten????????????? Alvast bedank. Misschien handig om dit onder TIPS te plaatsen,

    Maartje, je kent mij niet maar ik vind je een TOPMEID, Geweldig en wil je graag steunen.

  • 17 Juli 2008 - 14:13

    Tessa:

    He Maart,

    Fijn dat je zusje er is! Vandaag had ik Lisa aan de lijn, die kleine kan zichzelf al optrekken en maakt heel veel geluid. Volgende week gaan Marjoleine en ik bezoek om zijn 1e verjaardag te vieren, leuk he ? Veel plezier met je zus en ik ben benieuwd naar LLINK

  • 17 Juli 2008 - 14:16

    Ronald:

    Jos, het gironummer is 712091 jnv J van den Brand. Geld komt dan via haar ouders bij haar terecht.

  • 17 Juli 2008 - 14:18

    Ronald:

    Jos, sorry het rekeningnummer is verkeerd. Het juiste is gironr 712097!!

  • 17 Juli 2008 - 14:23

    Jan Van Den Brand:

    Lieverds ik ben trots op jullie; mooi Janeke dat jij het ook zo waardeert om bij de kinderen te kunnen zijn. Suur Maart maar in deze moeilijke periode. Wij doen het van hier. En...het klopt toch niet wat Malou suggereert?????en tongpiercing?????Ik ga zondag maar weer goed werk doen in Albanie.

  • 17 Juli 2008 - 14:57

    Hallo,:

    Héél véél succes met alles!Volg je verhalen al 'n tijdje!Benieuwd wat er uit de bus komt!
    PS
    Zelf ook in India blijven plakken en hier 'n project gestart.

  • 17 Juli 2008 - 21:05

    Koos:

    Hoi lieve nichtjes, wat fijn zo'n opgewekt bericht, en wat zullen jullie genieten met elkaar. Veel lachen,kletsen kortom van alles wat zusjes samen doen. Ik heb alle foto's en vodeo's nog eens bekeken, behalve dat ik er een tijd mee zoet was, zag ik de kinderen ook groeien, in lengte maar ook wat plezier en kunnen. Maart je mag echt blij zijn dat dit op je pad is gekomen, want zo'n kans krijgt niet iedereen en niet iedereen heeft daar de capaciteiten voor.De steun die je krijgt, en al de mensen die van je verhalen genieten, het is niet voor niets. Janneke nog proficiat met het behalen van je studie en jij verdiend na al dat zwoegen ook even heel veel plezier, dus geniet van je zus het samen zijn en de kinderen. Helaas staat er bij mij niets spannends te gebeuren,maar wie weet komt dat nog. liefs Koos

  • 17 Juli 2008 - 22:32

    Jolanda:

    Wat heerlijk dat jullie het goed hebben samen met elkaar en de kinderen. Je maakt me wel nieuwsgierig over dat spannende wat gaat komen, ik wacht af....
    Je blijft een geweldig mens met al je plannen!

    tot een volgende groet


  • 17 Juli 2008 - 23:03

    André:

    Zijn inderdaad erg leuke foto's. Divia op de schommel ziet er geweldig gelukkig uit. Maar afgaande op de foto's is ze dat al de laatste maanden. Zo te zien wordt Cithra geholpen aan haar gebit. Ik hoop het. Zou geweldig voor haar zijn. Zoals je (samen met de andere vrijwilligers) zoveel dingen al voor elkaar hebt gekregen. Vaak tegen de stroom in. Echt fantastisch hoor!

    groetjes van een passant

  • 18 Juli 2008 - 01:14

    Marc :

    ben benieuwd wat je in petto hebt ... maak er maar weer iets geweldigds van . Ik heb tatiana hier even over , is een maandje hier , ook een dikke kus , met een biertje van haar .

  • 18 Juli 2008 - 05:31

    Lies:

    topper, ik hou van je!
    ben benieuwd.....

  • 18 Juli 2008 - 12:06

    Aren:

    Hey Maart,
    Ik heb echt zo veel bewondering voor je! Ik ga een dezer dagen even wat fotoos mailen... Ik zat eens te denken, zou het niet leuk zijn als ik wat kinder dvdtjes brand? Met finding nemo enzo, voor die kotertjes daar..? Of hebbie daar nix an? Dikste kus!

  • 18 Juli 2008 - 14:57

    Rolandow:

    Oeh, maar we willen Llink natuurlijk niet missen! Klein tipje van de sluier dan? (datum ofzo?)

  • 19 Juli 2008 - 10:04

    Je Mams :

    Wat heerlijk om jullie met zijn allen zo zien te genieten .Dit maakt je gewoon blij. Fijn om te horen dat het nog altijd goed voelt om er langer te blijven . Wat zullen ze blij zijn met zoveel lieve mensen om zich heen . Geniet van en met elkaar en doe de kindertjes maar weer de groeten van me . En.... Mocht je ooit beslissen om langer te blijven dan komen we je weer gewoon opzoeken. Liefs je mams Birgitte

  • 19 Juli 2008 - 10:08

    Birgitte :

    O ja het giro no is inderdaad 712097tnv J van den Brand ,met vermelding project Japhti

  • 20 Juli 2008 - 16:47

    Ria -schiedam:

    Hallo maartje
    Heb net je berichtje weer gelezen wat leuk dat je zus er is even weer iets vertrouwelijks van thuis om je heen .
    Ver der de vele foto s gekeken erg leuk ben benieuwd wat er aan komt wat llink betreft .Hoop gauw wer iets te horen blijf je volgen vele groetjes uit schiedam

  • 27 Juli 2008 - 18:20

    Karlijn:

    hey maartje,
    volgens mij ga jij daar nooit meer weg, en dan kom ik je zeker opzoeken want k mis kundapur en india zooo.

    kus en n knuffel!

  • 28 Juli 2008 - 03:44

    Graham:

    Hey Maart!
    thanks for all your e-mails which are very mysterious to me in Dutch. I have a friend from Holland who does some translating. We are doing well; we had good news after we finally, finally, finally got a court date for Jude, our middle child. Only his biological mother was called initially (the Judge had said that he didn't want us all there together) and things went really well. According to our lawyer, the Judge was starting to write out the order to make us Jude's Legal Guardians when he was stopped by some secretary to the District judges (an important individual whom the judges normally listen to?!?) who said not to be hasty, he should call us and Jude to go down too. This guy explained to our lawyer later that there had been no such case in Dindigul for over 15 years and we should take our time. I think he was just after a backhander (bribe). So we are going down on August 14th with Jude and we expect things to be finalised then. This will be a great first step and, once the precedent has been set, we hope that the same for Aletheia and Ezme (ou two daughters) will happen much more quickly.
    Keep well and happy
    Love
    Graham

  • 28 Juli 2008 - 03:44

    Graham:

    Hey Maart!
    thanks for all your e-mails which are very mysterious to me in Dutch. I have a friend from Holland who does some translating. We are doing well; we had good news after we finally, finally, finally got a court date for Jude, our middle child. Only his biological mother was called initially (the Judge had said that he didn't want us all there together) and things went really well. According to our lawyer, the Judge was starting to write out the order to make us Jude's Legal Guardians when he was stopped by some secretary to the District judges (an important individual whom the judges normally listen to?!?) who said not to be hasty, he should call us and Jude to go down too. This guy explained to our lawyer later that there had been no such case in Dindigul for over 15 years and we should take our time. I think he was just after a backhander (bribe). So we are going down on August 14th with Jude and we expect things to be finalised then. This will be a great first step and, once the precedent has been set, we hope that the same for Aletheia and Ezme (ou two daughters) will happen much more quickly.
    Keep well and happy
    Love
    Graham

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 910218

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: