visum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu visum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

visum

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

18 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam


liefs vanuit Nederland


  • 18 Augustus 2008 - 07:21

    Koos:

    Hoi Maart, proficiat meid, wat moet dat een opluchting zijn en een feestje waard. Gek dan doe je zo'n goed werk en is het zo moeilijk om er toegang toe te krijgen. Goed, ik snap wel meer niet.Ga je nu tot vrijdag nog wat vakantie houden? Nou ik hoop voor je dat het snel vrijdag wordt en je je kinderen weer in je armen kunt nemen. liefs Koos

  • 18 Augustus 2008 - 07:28

    Mieke Houg:

    Hoi lieverd
    Volg je belevenissen. Wat een gedoe. De wereld steekt toch niet helemaal juist in elkaar.
    Heb beneden je cd opstaan, zit te wachten tot ik oma wordt. Vandaaag is Angela uitgerekend. Rust lekker uit tot vrijdag. We horen gauw weer van je liefs van alle Goesenaartjes

  • 18 Augustus 2008 - 08:16

    Rietje:

    Fijn dat het allemaal weer gelukt is.rust maar lekker uit en dan weer met frisse moed aan de slag.ben benieuwd hoe of alles weer zal gaan.dikke kus Rietje

  • 18 Augustus 2008 - 08:20

    Ginette :

    Ha die Maart, wat fijn voor je. Je kan weer terug! Lang geen contact gehad, sorry. Ik heb je tel nummer ook niet meer sinds die veranderd is. Wat is je nieuwe nummer? Jocelyn en ik hebben een nieuw huis, eindelijk. Waanzinnig blij! Kom je bij ons bbq-en in de tuin als je terug bent? Knap hoor dat je blijft, grote bewondering voor jou! Liefs, Ginette

  • 18 Augustus 2008 - 08:26

    Jolanda Maarssen:

    goeie reis, je bent een top vrouw!!!!!!!!

  • 18 Augustus 2008 - 08:53

    Rob V D V:

    Vanuit Singapore wensen Erie en ik je heel veel sterkte toe. Er wordt aan je gedacht.

  • 18 Augustus 2008 - 10:47

    Tessa:

    wat een moed en doorzettingsvermogen ,heb je toch.En wat fijn dat je zo´n land je plek hebt gevonden.
    Ik wens je veel succes en plezier. gr tessa

  • 18 Augustus 2008 - 11:25

    Francesca:

    Hoi Maartje,

    Kan me voorstellen dat je er zo moe van bent dat je zegt: doe het nooit meer.
    Maar ik denk dat als je zaterdag je kinderen weer terug ziet veel van die stress vanzelf weer wegvloeid.
    Heel veel sterkte met je volgende periode die je weer ingaat, maar vooral ook veel plezier.

    Groetjes, Francesca

  • 18 Augustus 2008 - 12:52

    Pomme:

    he lieve maart!
    fijn dat je weer een visum hebt!! geniet nog even van je tijd in thailand en daarna natuurlijk van je kinderen! veel succes! xpomme

  • 18 Augustus 2008 - 20:45

    Syl:

    hoi lief feli dat je je visum heb nu kun je snel terug fijne reis alvast en een dikke kus van ons
    groetjes syl wim en de kids xx

  • 19 Augustus 2008 - 05:14

    Wouter:

    hey hey,

    super dat het gelukt is met je visum. Het zal wel een hele opluchting zijn he...groeten vanbij mister nine!

  • 19 Augustus 2008 - 06:14

    Manja:

    Ola, te gek dat je het voor elkaar hebt, maar met jouw inzet krijg je alles voor elkaar. We houden contact, tot snel
    kus

  • 21 Augustus 2008 - 14:20

    Loutje:

    Gefeliciteerd! Knap hoor!

    Ik ben vandaag teruggekomen uit...Afrika...ja, ik was teruggegaan voor twee weken. Kon mijn geliefde niet missen. Alles nog steeds helemaal goed, succes en geniet, dikke kus

  • 22 Augustus 2008 - 19:26

    Je Mams :

    Dag lieverd ,heerlijk voor je dat je weer thuis bij je kinderen bent . Na heel veel stress,moet dit ongelooflijk goed voelen. Wat heb je weer veel ervaren om in je doel te moeten blijven geloven . En ,lieve Maart ,je hebt het weer klaar gespeeld. Ik heb enorme bewondering voor je doorzettings vermogen,Ik blijf nog altijd geloven dat je je nieuwe doel gaat berijken .Heel veel succes voor je volgende stap .
    Oja T Mieke is zojuist Oma geworden van een meisje (naam weet ik nog niet )En de dames hocky hebben goud gewonnen .
    Lief, ik spreek je snel (in Thailand was dat moeilijk). Kus van je Mams Birgitte .ook veel liefs aan Shobha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: