arun en slangen - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu arun en slangen - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

arun en slangen

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

04 Juni 2008 | India, New Delhi

Hier de foto's van school en vandaag. Arun vindt het helemaal geweldig. En ik mag hem niet meer naar school brengen, hij loopt met zijn vriendjes!
En dan India zelf, s'avonds krijg ik bezoek van 1 miljoen insecten (sprinkhanen,kakkerlaken, kevers van 1 mt etc), die na de regen een veilige plek zoeken en dat is natuurlijk bij mij. Gister 4 slangen in Japhti, die net uit hun ei waren gekropen. En.....het Japhti dorp wordt belaagd door Shir Kaan, de tijger. Maar dan een echte. Je kan hem 's nachts horen..

ps. Samatha, super wat je doet en heel veel succes dit weekend met de collecte, de kids zijn blij met je!

  • 04 Juni 2008 - 13:31

    Francesca:

    Hoi Maartje,

    Brrr, dat vind ik nou doodeng van die hele grote insecten. Ik denk dat jij er ook niet echt op zit te wachten :o)
    Een vriendin van mij heeft jaren geleden eens een jaartje in India gezeten en daar had je een heleboel apen. Zoals je in Amsterdam zwerfkatten hebt, maar zijn die wel minder brutaal dan die apen daar, wat ik zo van haar heb begrepen!

    Groetjes,
    Francesca

  • 04 Juni 2008 - 15:12

    Yvette:

    lieve maart, wat ongelovelijk leuk dat Arun naar school gaat! Echt super, ik kan me voorstellen dat je zo trots als een pauw bent. Grappig dat hij nu met zijn vriendjes naar school wil, zo gaat dat met moeders daar schamen ze zich voor. Dat is een goed teken.
    Jeroen is natuurlijk jaloers op de slangen en vind de tijger tof!
    We genieten nog meer van je verhalen, dikke kus yvette

  • 04 Juni 2008 - 16:17

    Leontien:

    Hai Maartje, wat moet dat goed voelen zeg om eindelijk ook eens met een positief verhaal te komen. Je hebt er zo hard voor moeten werken, nog steeds natuurlijk en ondanks de vele tegenslagen zet jij gewoon door en weet er iets moois van te maken.
    En dan ook nog een half uur een verhaal voor de Raad van Kinderbescherming houden. Ik hoop met je dat die man, Kutu, uit jullie leven verdwijnt, in elk geval een end weg gaat.
    Leuke foto's, Arun op weg naar school met zijn mooie hoorapp. Succes met de nieuwste dove jongen, daar weet jij wel raad mee. Ken je je gebaren nog?
    Groetjes Leontien.

  • 04 Juni 2008 - 18:19

    Koos:

    maart, dit heb jij toch maar voor elkaar gekregen!!! En och misschien willen die diertjes ook wel dat je daar blijft en willen ze je vast laten wennen.

  • 04 Juni 2008 - 19:09

    Sanne:

    Hoi Maartje!

    Zal je eens een berichtje sturen, want volg je op de voet :-) !! Weet niet of je me nog kent, maar we zaten samen in de groep bij het SIW weekend. Heb je mails gelezen en wat doe je goed werk zeg, sta er echt van te kijken wat je allemaal voor elkaar gekregen hebt!! Super goed van je, wat zal het ook dankbaar werk zijn!
    Veel plezier verder en wacht al op je volgende mail! Groetjes, Sanne

  • 04 Juni 2008 - 19:21

    Simone K.:

    Lieve Maartje,
    Wat een geweldig nieuws over Arun!! zo gaaf, ben zooo blij voor je dat je dit en al het andere allemaal bereikt al gaat het niet helemaal zoals je zelf soms zou willen.
    Suc6 en wacht weer op een leuk berichtje van je.
    Liefs Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 908857

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: