warm.. - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu warm.. - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

warm..

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

31 Maart 2008 | India, New Delhi

Dag Lieve mensen!
De dagen zijn warm en druk. En mijn internet verbinding is erg langzaam. Daarom even een kort berichtje tussendoor, met weinig tekst, maar wel veel nieuwe foto's en als het goed is een video filmpje.

Hier gaat alles gelukkig heel goed, nieuw jongetje erbij: Jay kumar, je ziet hem op de foto met een helm. De arme jongen heeft last van epilepsie en heeft genoeg gaten in zijn hoofd, dus maar een mooie helm voor hem aangeschaft. Hij vindt hem prachtig.
En Arun en Divia gaan echt heel goed, ben trots.

Ik ga weer even douche, 4de keer vandaag! Volgende x weer meer tekst.

Liefs Maartje

ps Japhti krijgt nog steeds giften binnen, echt fantastisch, en ik denk dat binnenkort de pakjes aan gaan komen...ik kijk er naar uit.


  • 31 Maart 2008 - 10:20

    Koos:

    Heerlijk om te zien, dat de kinderen weer kind mogen en kunnen zijn. Kun je niet wat warmte deze kant opsturen. Als jij zegt, ik ga douche, dan zet ik de verwarming hier wat hoger. Maart het ga je goed en alles wat ik zie is enorm!!!

  • 31 Maart 2008 - 13:29

    Cis:

    Heej maartje

    Goed te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt. en dat ik niet de enigste ben die het warm heeft in India. In Jaisalmer was het echt niet om uit te houden. Gelukkig is het hier niet zo plakkerig.

    Groetjes Cis

  • 31 Maart 2008 - 16:51

    Lida Strebus:

    Hallo Maartje,

    Wat fijn dat er nog steeds giften binnen komen. Ik wil daar ook aan bijdragen maar weet nog steeds geen banknummer of een adres om een pakje naar toe te sturen. Kun je die gegevens een keer hier op de site plaatsen?

    Veel liefs,
    Lida Strebus

  • 31 Maart 2008 - 17:16

    Willemijn:

    Hoi Maartje, ik vind dat je het fantastisch doet. Ik heb een tijdje geleden de uitzending gezien en het maakte me erg verdrietig en boos. Ik heb mijn eigen ontwerpbureautje en vergeet telkens in de drukte je te mailen. Nu denk ik er gelukkig aan!
    Naar welk gironummer kan ik ook alweer geld storten?
    Is er ergens speciaal behoefte aan? Ik kan ook een pakje sturen.

    Fijn dat er mensen zoals jij in de wereld zijn. succes en plezier.
    groeten,
    Willemijn Schellekens
    mail@willemijnontwerp.nl

  • 03 April 2008 - 21:07

    Saskia Alberts:

    Hoi Maartje,
    Ik werk zelf op een dagbestedingsgroep voor ernstig meervoudig beperkte mensen in Nederland.
    Ik vind het geweldig om te doen.
    Ik ben blij dat ik de aflevering van jou in kundapura heb opgenomen, wat een pit!
    Geweldig om te zien wat je daar allemaal al hebt opgebouwt.
    En zo snel al. Het contact met de kinderen en de spullen. Super!
    Heerlijk dat je de kids zoals je ze zelf noemt, zoveel liefde en structuur kan geven.
    Wat zie je ze stralen en groeien. Fantastisch!
    You go girl!!!!! : )
    Heftig, dat de man die het huis heeft gestart zo aan lijfstraffen doet. In de aflevering voelde ik dat; als een muur waar jij tegenaan liep.
    Is hier an wat aan veranderd???
    BELANGRIJK::::::::::::::
    Via mijn vader kom ik wel eens aan spullen die voor de basis scholen hier zijn afgekeurd.
    Wij gebruiken ze dan nog heel graag met de maandelijkse thema's enzo, maar misschien kunnen we ook eens wat naar jullie verzenden.
    Ik zou me graag inzetten om mensen te charteren om de verzendkosten ed evt. te sponseren.
    Laat je me weten naar welk adres dat dan toe moet?
    Een behoorlijke lap tekst, excuus, maar ik hoop voor een goed doel!!!
    Succes daar..
    Liefs Saskia


  • 04 April 2008 - 17:16

    Fem:

    Hej lieve Maart,
    Eindelijk de documantaire kunnen zien! Wauw, en het is het enorm verandert.
    Ik mis jullie al enorm. Heb een fijn weekend en ik bel komende week wel eventjes:)
    x

  • 06 April 2008 - 20:16

    Je Mams ,:

    dag lieverd, morgen ga ik weer met oma en Marc lekker je foto´s bekijken ,en dan vertel ik je oma ,hoe trots of ik op je ben . En vraag haar steeds van wie je die mooie ogen hebt ,en dan antwoordt ze altijd met een grote glimlach :van mij. ! Lieverd alleen daarom is het al weer leuk om naar je site te kijken samen met oma, ,al snapt ze soms niet dat je er niet echt bent . Hoop op een hele goede week voor jou,en dat er nog kleine wonderen bestaan, ,ivm met het vertrek van Mijnh Kuttie.Ik steek wel een speciaal kaarsje voor dit gebeuren aan . Dag Mara ,we komen al heel snel en ik hoop dat je de art of Living nog een keer kan doen , Ik denk samen met Shobba,geniet er maar van .Lieve groet van je mams Birgitte

  • 07 April 2008 - 10:57

    Erik Mul:

    Ik vind het fantastisch wat je doet. Ga zo door.

    groet Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: