even snel,x - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu even snel,x - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

even snel,x

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

31 Januari 2008 | India, New Delhi

Dag Lieve mensen,


  • 31 Januari 2008 - 08:12

    Inge Speltie:

    dag Maartje en de andere vrijwilligers
    ik wens jullie veel succes en al het geluk voor de kinderen.hoop dat jullie
    het mogen voortzetten
    \groeten van Inge uit den Haag

  • 31 Januari 2008 - 08:29

    Konigin Beatrix:

    Op mijn verjaardag wens ik jullie het allerbeste! Maartje kop op! EN als je in Nederland terug bent volgt er een koninklijke onderscheiding!!
    Groet,
    BEA

  • 31 Januari 2008 - 09:37

    SoCo:

    Maartje je bent een topper ga zo door met je goede werk.
    En je zou idd een onderscheiding verdienen.
    Dikke knuf SoCo

  • 31 Januari 2008 - 09:37

    Charlotte:

    Hoi Maartje, ik hoop ook maar dat dat visum gauw geregeld is en dat je dan lekker snel weer terug bent bij "jouw" kids. Maar die zullen ongetwijfeld goed verzorgd worden door Femke en Mona. Geniet maar van je uitje.
    Groetjes Charlotte

  • 31 Januari 2008 - 09:38

    Judith V B:

    dag mooie, het is me ook allemaal wat....! geloof: niets is toeval, alles is okay. vertrouw.
    een omhelzing, met kus

  • 31 Januari 2008 - 11:09

    Jeanne Creemers:

    Ha die Maartje,blijf in je zelf geloven en geef al je energie door aan je vrijwilligsters zodat ook zij al het mooie werk dat je doet voortzetten op dagen dat je er niet bent.Blijf goed voor je zelf zorgenen hopelijk dat we snel weer nieuws van je horen.
    Vanuit Limburg een dikke knuffel.
    Groetjes,
    Jeanne

  • 31 Januari 2008 - 13:44

    Jocelyn:

    Succes met het verlengen van je visum.
    Ik lees je verhalen nog altijd met bewondering. Hou vol!

    Groetjes

    Jocelyn

  • 31 Januari 2008 - 13:45

    Yvon:

    dag Maartje,
    Trouw lees is je berichten sinds ik je op tv heb gezien. Ik herken het India gevoel en snap goed dat je er af en toe doorheen. Gelukkig kan je ook het mooie en goede om je heen zien en hier energie van krijgen. Het is een land van uitersten.
    Prachtig wat je daar allemaal doet en voor elkaar krijgt. Het kriebelt als ik het lees en een deel van mij zou zo naar je toe willen komen om te helpen. Mijn leven in NL houdt me echter hier (tja, de verantwoordeijheid voor de keuzes die je maakt in je leven).
    Ik wens je veel succes en kracht in de volgende periode. Yvon

  • 31 Januari 2008 - 18:23

    Hubertine Van Buul:

    Maartje wat ben je toch een kei. Heel veel succes met je nodige papieren.
    Ga maar eens lekker even ontspannen. groetjes Hubertine

  • 31 Januari 2008 - 21:17

    Natasch:

    Hou van jou! Ben vreselijk trots op je en laat je niet uit het veld slaan!! Dikke kus

  • 01 Februari 2008 - 14:04

    Chesse En Sussi:

    Hou je taai, Dikke kus uit Cuba

  • 04 Februari 2008 - 10:34

    Marjan:

    Hallo Maartje, sinds de uitzending op tv lees ik regelmatig hier op je site. Petje af voor alles wat je doet. Al zal het naar jou gevoel misschien nooit genoeg zijn, toch heb je de kinderen al iets onbetaalbaars gegeven : aandacht en liefde. Dat is de basis voor ieder kind om zich te kunnen ontwikkelen en zelf liefde terug te kunnen geven..Heel veel succes verder ! Marjan

  • 09 Februari 2008 - 18:20

    Joost:

    Hoi Maartje,

    Fijn weer een update te lezen. Mocht je in Nederland zijn; laat dan even wat horen. Ik ben intussen benaderd door de SIW met het verzoek of wij professionele coaching willen verzorgen voor vrijwilligers. Binnenkort hebben we hier een overleg over. Misschien kun je me aangeven of jij en andere vrijwilligers daar terplaatse behoefte hebben aan een professioneel klankbord.
    Ik kan me voorstellen dat bij einde van de uitzendperiode het fijn is je onder begeleiding te herorienteren. Je bent van harte welkom.

    Groeten,
    Talent & Result

    Joost Spijker

  • 09 Februari 2008 - 20:44

    Elma Snijder:

    Hallo Maartje, heerlijk je bericht te lezen. Alhoewel nog altijd, terecht trouwens, boos over een zekere laksheid, ben je toch doorgegaan en....ga je weer terug na je verkregen visum. De kinderen hebben je hart gestolen lees ik. Ik zie ook de foto s en begrijp je helemaal. Heel veel kracht wens ik je en veel liefde om aan de kids te geven. Een stralende blik terug en je kunt er weer dagen tegen. Een proficiat voor al je inzet. Ga alsjeblieft door, ze hebben je nodig.
    liefs, Elma

    Elma Snijder

  • 10 Februari 2008 - 12:23

    Lies:

    Lieve Maart,
    Doe je best! Ik ben trots op je!

  • 16 Februari 2008 - 11:16

    Vera:

    Ha Maartje,

    Heb je je visum probleemloos kunnen verlengen? Dat mag ik toch hopen. Wat gaat de tijd snel. Ben je al over de helft van je jaar heen? Moeilijke beslissing om eventueel langer te blijven, want...voor hoe lang dan? En hoe? Hopelijk vind je naast alle drukke bedrijvigheid met de kinderen momenten van rust om je gedachten weloverwogen op een rijtje te kunnen zetten. Hoe de uitkomst ook zal zijn, elke dag dat je bij de kinderen bent geweest en nog zal zijn hebben zij daar in ieder geval de vreugde van beleefd.

    Succes en wijsheid toegewenst!
    V.

  • 18 Februari 2008 - 15:03

    OMA :

    DAG LIEVE mAARTJE .iK ,JE MOEDER, BEN WEER IM bOXTEL ,EN OMA IS HELEMAAL BLIJ OM TE HOREN DAT JE HAAR KLEINKIND pIM HEBT ONTMOET .oOK IK BEN ZELFS WAT GEEMOTIONEERD OM TE HOREN ,HOE BLIJ JE REAGEERT OP DEZE ZEKER BIJZONDERE ONTMOETING. .iK DENK ER NU ECHT OVER OM HEN OOK EENS TE GAAN BEZOEKEN . wAT ZOU HET MOOI ZIJN ALS IK JE VADER ZO VER ZOU KUNNEN KRIJGEN . jA HET IS ECHT JE NEEFJE EN WAT LEUK OM METEEEN ZO"N BAND MET HEM TE VOELEN .IEVERDS GENIET NOG VAN DEZE MOOIE REIS . dIE NEEMT NIEMAND JE NOG AF . eN HEERLIJK OM TE HOREN DAT JE HET BESLUIT HEBT GENOMEN OM NOG EEN JAARTJE LANGER TE BLIJVEN . WAT ZULLEN JE KINDERTJES BLIJ ZIJN OM JE WEER TE ZIEN EN GELOOF MAAR DAT HUN LACH JE WEER STERK MAAKT IN HET GEVOEL DAT JE DE JUISTE KEUZE HEBT GEMAAKT . hELE LIEVE GROET VAN oMA SPECIAAL EN OOK OPA WILDE ALLES WETEN OVER PIMMETJE,EN ZAL HEEL BLIJ ZIJN MET DE FOTO"S EN HET FILMPJE . sTERKTE MET HET AFSCHEID VAN NICOLE ,EVENEENS VOOR HAAR . iN NED WACHTEN WE HAAR OP OM ALLES NOG EENS VAN HAAR TE HOREN lIEFS JE MAMS bIRGITTE EN DIKKE KUS VAN OMA

  • 08 Maart 2008 - 22:11

    Wallypeelen@yahoo.co:

    Ik was zeer onder de indruk zelf ben ik een vrouw van 43 en kan zelf geen kinderen krijgen.Ben zeer trots op jou terwijl ik je niet ken.Blijf daar a.u.b. zolang mogelijk.Prachtige t.v zonder dat het emo t.v. is geworden.Je hoort nog wat van mij op wat voor manier dan ook.liefs wally

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 702
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: