Kerstgroet 2020 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Kerstgroet 2020 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Kerstgroet 2020

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

26 December 2020 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Ik wilde onze kerstgroet nog even via deze weg delen met iedereen.

Een lichtje

In Koni begonnen we elke dag met een mediatie. Zachtjes ( met gebaren of zelf gemaakte woorden  ) zeiden de kinderen mij na als ik de affirmaties uitsprak: ik ben mooi, ik ben goed, ik kan alles.
We eindigden met altijd met het plaatsen van een klein lichtje op je hand en dat lichtje stopten we in ons hart; zo droegen wij altijd een lichtje bij ons en waren we nooit alleen. Een lichtje in het donker, wat nooit gedoofd kan worden.

Het lichtje brandt nu in elk hart van de kinderen in Koni.

Half januari mogen we Koni weer openen. En als het goed is mag ik, zodra ik een vaccin heb gekregen, in februari weer terugvliegen.
Met jullie steun kunnen wij het lichtje in Koni weer laten branden. En plekken waar een lichtje brandt zijn nu zo nodig op de aarde.

Namens de kinderen, de staf, het bestuur en mijzelf heel veel dank voor jullie steun en onvoorwaardelijk vertrouwen in onze Stichting in deze bijzondere periode.

Veel liefs en licht gewenst voor het komende jaar.

Maartje

Hier onze gegevens:

https://www.youtube.com/watch?v=J-sDV-pUQEg

Stichting Japthi Mijdrecht
Postulaat 20
3641 NE Mijdrecht

IBAN nummer:
NL76 RABO 0148 119530

BIC code:

BIC RABONL2U

ANBI nummer 820078207


  • 26 December 2020 - 20:00

    Wim:

    Jij en je kinderen in KONI, een heel mooi en liedevol jaar gewenst.
    Blijf allen gezond en gelukkig met z’n allen .
    Mooi beschreven jouw affirmaties, heel lief en warm.
    Zet hem op, laad je nog even op en heel veel succes gewenst.
    We staan naast je.....
    Liefs

  • 27 December 2020 - 11:49

    Maria Weitjens:

    ❤️

  • 28 December 2020 - 11:51

    Gea:

    Wat fijn als het moment aanbreekt, dat je weer kunt terugkeren!
    Een jaar vol lichtpuntjes toegewenst voor jou, voor de kinderen, voor de vrijwilligers en voor alle betrokkenen bij het goede werk in Japthi! In goede gezondheid :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 906758

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: