Koni's verhaal in muziekvorm - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Koni's verhaal in muziekvorm - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Koni's verhaal in muziekvorm

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

12 Juli 2020 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Ik hoorde vorige week een prachtig initiatief op de radio;

'De hele maand juli vinden er in de Mozes & Aäronkerk dagelijks gratis privé concerten plaats. Harpiste Beate Loonstra nodigt je uit om in een 1 op 1 ontmoeting je eigen verhaal te delen, waarna ze daarop geïnspireerd een improvisatie zal spelen. Speciaal voor jou of voor iemand uit je omgeving die wel een harp onder de riem kan gebruiken.'

Ik ben de volgende dag meteen naar haar toe gegaan en heb mijn verhaal gedeeld over Koni. Het muziekstuk is prachtig geworden en ik wilde het graag delen; kopieer de link en dan kan je het muziekstuk downloaden. Voor diegene die Koni al sinds 2007 volgen; luister en je zal het verhaal herkennen. Ik was echt ontroerd toen ze het voor mij speelde. De link is 24 uur geldig. En je kan mij altijd mailen en dan stuur ik je de link; maart77@hotmail.com

https://we.tl/t-XXYNJZfBGL

Ondanks dat het in India op dit moment niet goed gaat, blijf ik vertrouwen hebben dat ik binnenkort weer terug kan gaan. Ik heb gelukkig veel contact met Shobha en Chetana. En Chetana onderhoud het contact met de ouders, kinderen de staff. Zelfs ik heb contact met een aantal familieleden van de kinderen via what's app, wat heel fijn is.

Liefs Maartje

  • 12 Juli 2020 - 13:43

    Bernadet:

    Prachtig, lieve Maartje!

    XB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 904875

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: