April - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu April - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

April

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

28 April 2009 | India, New Delhi

Dag lieve mensen,

Hier eindelijk weer een mailtje van mij. Na een heerlijke vermoeide voldane dag weer thuis. Er is veel gebeurd in deze korte tijd, veel goeds, maar helaas ook weer wat dingen die ik beter maar buiten wegen kan laten.

Renate is nu hier en het is heel fijn om haar bij me te hebben, ze geniet intens van de kinderen en de kinderen van haar en ik van beide.

En dan over vandaag want we hadden een hele fijne dag!

Renate, Arun, Kishore en ik zijn eindelijk naar het ziekenhuis geweest voor Arun. Heerlijk op een van de drukste dagen van de maand stonden wij,net als alle andere, 3 uur te wachten voordat we eindelijk aan de beurt waren. Arun krijgt een uitgebreid onderzoek van 5 dagen (!) en dan weten we of hij geopereerd kan worden aan zijn voeten. Prima, dan wordt er nu een keer echt goed naar gekeken en dan hebben wij ook weer wat meer zekerheid. Volgende week dinsdag wordt hij opgenomen en Renate en ik zullen de eerste paar dagen waarschijnlijk bij hem in het ziekenhuis blijven. Op deze manier kunnen we namelijk ook verder gaan met het lesgeven, we zijn bezig met een inhaal slag omdat hij nu vakantie heeft. Naast ons bezoek aan de orthopeed zijn we ook langs de KNO arts geweest, en hij krijgt eindelijk een goed gehoorapparaat, helemaal super, hij was blij, wij nog meer, dus goed nieuws. We zullen ook weer elke week op en neer moeten voor spraak-therapie, maar dat vind ik alleen maar goed.

Volgende...hoe blij ik vorige keer vertelde dat we een extra stuk land hebben gekregen, hoe erg ik baalde nu. Kutti heeft de eigenaar van het land of ontvoerd of gewoon omgekocht. We zullen het nooit weten, alleen weten we wel dat het land niet meer van ons is. Het land voor ons krijgen we nog wel, maar goed..het was even slikken. En mijn vraag...wanneer houdt het eindelijk op met die man. Goed, niet te lang bij stil staan, we zijn nu bezig met een nieuw stuk land en heel misschien gaan we Japthi dan toch verplaatsen (dit wenste ik vorig jaar al, wellicht komt het dit jaar wel uit!).

Voor de rest gaan de kinderen echt super, stuk voor stuk lijken ze steeds meer te stralen, en daar doen we het voor.

Dan even een bedankje voor de fantastische opbrengst van de basis school in Vught, ik ben trots op jullie en het zou helemaal leuk zijn als we in de toekomst nog veel contact zouden hebben, ga zo door.

Goed ik ga eindelijk aan tafel,

Veel liefs en geniet intens van Koninginnedag ( ik zit voor de 3de keer in India!!)

Maart


  • 28 April 2009 - 19:16

    Koos:

    Hoi die Maart,Wat een stralende kinderen zie ik weer, en wat groeien ze toch. jammer van die tegenvaller (land) maar je hebt nu weer iets moois om voor te vechten, en jou kennende, zul je hier ook vast weer iets moois uit halen. Met koninginnedag moet ik werken, en och zo'n gat als Boxtel is toch geen Amsterdam, dus zo erg zal ik het niet missen. Hoe houd je dat trouwens daarginder nog bij? Maart succes met Urun en dat wordt vast een hee gelukkig kind. liefs Koos

  • 28 April 2009 - 19:25

    Vera:

    ha Maartje,
    Dankjewel, fijn om weer van je te horen! De kinderen zien er inderdaad stralend uit, je hebt helemaal gelijk. Ik kijk altijd met veel genoegen naar de foto's!
    En ach, koninginnedag is ook maar betrekkelijk hoor..... In ieder geval vast een mooie verjaardag toegewenst op 4 mei!
    hartelijke groet!

  • 28 April 2009 - 20:53

    Jolanda:

    Elke x als ik je berichtjes lees wil ik naar je toe om te helpen. Wie weet...

    Voor de eerst komende nacht: van mij een welterusten.

  • 28 April 2009 - 20:54

    Jolanda:

    Enne.... gefeliciteerd alvast..........

  • 02 Mei 2009 - 20:32

    Mieke Houg:

    lieve maart,
    op 30 april ben ik oma geworden van een prachtige kleindochter genaamd Feline. We zijn er allemaal erg blij mee. Ze is geboren op de verjaardag van Herry dus dubbel feest. We hebben nog een gezellige avond/nacht gehad, ook mama was er papa in albanie, die moesten we dus missen.
    lieverd overmorgen een hele gezellige verjaardag, ik zal een goed glas wijn op je gezondheid en geluk drinken
    Heel veel liefs
    mieke

  • 03 Mei 2009 - 09:51

    Hallo Maartje,:

    Mocht je een keer tijd hebben,zou je me dan eens kunnen mailen ivm visum-vraagstuk.
    avandonzel@gmail.com

    anita

  • 03 Mei 2009 - 13:34

    Loeke:

    Wat heerlijk weer als ik al deze fotos zie en Rakchita , geweldig met die schoenen aan. Ik ben blij dat het weer goed met haar gaat. Vaak denk ik ik ga een ticket bestellen en ga er gewoon weer heen , ik weet nu de weg al is het een rit om er te komen. Lieverd geef alle kids een dikke kus van mij en voor jou een extra dikke voor je verjaardag alvast, ga je natuurlijk morgen bellen. lieve groet aan Renate , ik zie dat ze ook erg geniet van de kids. Dikke kus van mij.

  • 03 Mei 2009 - 23:04

    Je Mams :

    Dag Lieve Dochter ,
    Dit is de eerste keer dat we niet samen met je je verjaardag vieren . Maar morgen staat in het teken van jou en ik weet dat er veel mensen ook aan je zullen denken .Ik wens je een heel gelukkig en bijzonder jaar toe waarin je kinderen je extra gelukkig zullen maken Ik heb met eigen ogen gezien hoe dat voor je voelde. Ook wens ik je nieuwe doelen toe, die ook echt verwezenlijkt kunnen worden ,ver weg van Kutti. .
    Lieverd, voor nu een hele fijne dag ,met alle mensen om je heen die je daar dierbar zijn en.... natuurlijk spreek ik je morgen op de dag zelf nog.Een dikke Verjaardags kus van je Mams Birgitte.

  • 04 Mei 2009 - 08:50

    Caroline:

    Hi Maart,

    Goed om te zien en te horen dat het goed met je gaat. Gefeliciteerd met je verjaardag!!

    hartelijke groet,

    Caroline

  • 04 Mei 2009 - 15:47

    Joop En Doortje:

    hallo Maartje,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er fijn van met al je kids daar.

    Groetjes van Joop en Doortje

  • 05 Mei 2009 - 07:09

    Tineke Bootsman:

    Lieve Maartje,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mijn verjaardagswens is dat je nog lang in goede gezondheid en voorspoedige omstandigheden je werk kan blijven voortzetten. Want mensen zoals jij zijn zeer waardevol in deze wereld.

    Liefs Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 908700

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: