www.maartje.jimdo.com - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu www.maartje.jimdo.com - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

www.maartje.jimdo.com

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

17 September 2008 | India, New Delhi

De website is bijna af, nog wat kleine dingetjes, maar die komen later, ik ben er klaar mee!

Vandaag heerlijk geschilderd met de kinderen en morgen weer. Het bestuur van Japthi heeft opeens grote plannen ( uitbreiding tot 25 kinderen!!!). We wachten rustig af..

liefs
ps lieve Malou alvast gefeliciteerd met je verjaardag

• 17 September 2008 - 16:18

Charlotte:

Maart, wat een prachtige site. Alles wat je wil weten staat er op en het is heel informatief. Petje af (voor iemand die zegt niet met computers om te kunnen gaan).Ik ga hier zeker vaker naar kijken.
    Het ga je goed en succes maar weer met alles.
    Liefs Charlotte

• 17 September 2008 - 18:50

Natas:

Super site Maart, heel helder. Kan niet wachten om naar je toe te reizen om de kinderen en Japhti met eigen ogen te zien!

Dikke kus en ben trots op je. Liefs

• 18 September 2008 - 12:51

Koos:

We zijn net gearriveerd op Rodos en we hebben hier internet. Dus vanaf hier wensen wij je het allerbeste. Vind je dat wel fijn, uitbreiding tot 25 kinderen. maar het zegt wel iets over jou dat ze dat willen. liefs Koos en Annie

• 20 September 2008 - 17:50

Heidi:

Ha die Maartje,
    Ik hoorde van Margriet Kaptein dat ik op je kan stemmen. Meteen maar even gedaan! En filmpje doorgemaild naar Swantien en Margriet. Ik vind dat zij ook op je moeten stemmen! Alles goed daar in India? Super dat je er nog steeds bent!
    Liefs, Heidi