dank! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu dank! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

dank!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

08 September 2008 | India, New Delhi

Even een kort berichtje om iedereen die al heeft gestemd te bedanken! Japthi staat bovenaan en dat is natuurlijk heel bijzonder!

De grote concurrenten moeten nog komen, zij krijgen namelijk nog een kans om hun filmpje bekendheid te geven via de tv, maar goed, Japthi geniet nu van de nummer 1 plaats!

Dankzij een grote sponsor van Japthi (kinderopvang Tubbergen) ben ik nu hard opzoek naar een resort om met de kinderen heen te gaan, maar dat valt niet mee in India (voor gehandicapten!). Maar het moet lukken.

Ik mail snel weer,

Maartje

  • 08 September 2008 - 13:12

    Koos:

    We zullen proberen om je de eerste plaats te laten houden! Wat fijn zo'n sponsor, en ik weet zeker dat het je leukt om de kinderen ergens mee naar toe te nemen. Ik kom net van oma, die weer erg vrolijk was.Ze begint tegen mij altijd gek te doen, en als ik dan nog gekker terug doe moet ze vreselijk lachen. Gisteren ook bij tante geweest, maar die lag als een roos te slapen en heb dat maar zo maar gelaten. Slapende mensen hoeven niet te piekeren. Maart bedankt voor al je post, want dat moet ook nog altijd er tussen door. Ga lekker verder en blijf hopen op het geen wat je allemaal nog zou willen. leifs Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 910220

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: