het staat erop!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu het staat erop!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

het staat erop!!!!!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

03 September 2008 | India, New Delhi

http://reddegroensteomroep.llink.nl/video/weeshuis_voor_gehandicapte_kinderen_in_india

ps ook weer even wat fotootjes van de kids

  • 03 September 2008 - 14:19

    Leontien:

    Maartje je wordt the Best! Met z'n allen zorgen we daar wel voor.
    Sterkte met je tante. Zij zal wel begrijpen dat je toch niet naar huis komt.
    Groetjes Leontien.

  • 03 September 2008 - 14:30

    Koos:

    Mijn stem heb je vast, jammer dat je niet kunt laten zien, hoe het was en het nu is. Veel geluk en ik hoop dat je veel stemmen krijgt. liefs Koos

  • 03 September 2008 - 15:55

    Charlotte:

    Nou Maart, ik heb gestemd en bij deze wens ik je heel veel geluk en hoop dat je zult winnen. Succes met alles en geniet van je kindertjes. Groetjes Charlotte

  • 03 September 2008 - 17:17

    Harry Van Den Dungen:

    Dag Maarje,
    Ik begrijp dat je nog steeds in India bent om daar je goede ontwikkelingswerk te doen. Ik hoop dat je veel kunt waarmaken van hetgeen je jezelf had voorgenomen en dat je tevreden kunt terug kijken op wat je gedaan hebt. Natuurlijk verdiend jij, je werk en je project alle steun. Ga zo door en veel succes.

  • 03 September 2008 - 17:56

    Ineke Schiphorst:

    Hoi Maartje, natuurlijk stem ik op je. Het is geweldig wat je aan het doen bent. Heel veel succes en ik zal reclame voor je maken!
    Groetjes Ineke en familie

  • 03 September 2008 - 18:41

    Marit:

    succes!fantastisch wat je doet!sterkte en enjoy !(ik heb t stem-mailtje doorgemaild)-heel veel liefs voor je kiddies daar van n mama uit nederland-groetjens,marit

  • 03 September 2008 - 19:18

    Jorn:

    Geniaal, die vlechtjes haha:) Mooi gedaan dames;) Ik zal aan al mijn vrienden zeggen dat ze moeten stemmen!

    Hoe vonden ze het uitstapje?? Pavan en Suhan ook mee?

    xx!

  • 04 September 2008 - 07:28

    Ellemieke:

    Hoi Maartje,
    Mijn stem staat erbij!!! Sinds de eerste uitzending van LLink volg ik je op deze site. Ik vind het geweldig wat je doet!

  • 04 September 2008 - 15:17

    Geeske:

    Hallo Maartje,
    Mijn stem heb je hoor!
    Heel veel succes gewenst vanuit Friesland.
    Geeske

  • 04 September 2008 - 16:08

    Nicolette:

    super mooi werk, en het lijkt me vooral zo dankbaar. Top meissie, ga zo door!

  • 04 September 2008 - 16:27

    Fem:

    Lieve Maart,
    Gelijk mijn stem gegeven natuurlijk en aan iedereen doorgestuurd. En nu maar duimen!
    Wat zagen die lieverds er allemaal weer mooi uit. Divia lijkt wel wat groter geworden. Echt, ze zien er heel goed uit!!! Super!
    Veel liefs x

  • 05 September 2008 - 07:15

    Tineke Bootsman:

    Hoi Maartje,

    Ook ik volg je belevenissen al vanaf de eerste uitzending op televisie en natuurlijk heb ik op jou gestemd.

    Veel liefs
    Tineke

  • 05 September 2008 - 08:47

    Riny Dekkers:

    Weinig tijd vanwege verhuizing, maar heel veel succes

  • 05 September 2008 - 11:27

    Tante Beppie:

    Lieve Maart,
    Uiteraard hebben we op jou gestemd. Heel veel succes ook met de kids!!
    Liefs, tante Beppie

  • 05 September 2008 - 19:10

    Joop En Doortje:

    Hoi Maartje,
    Je hebt er weer wat stemmen bij uit brabant.
    We hopen dat je wint, je verdient het.
    groetjes ome joop en tante doortje

  • 05 September 2008 - 20:51

    Lia Maas:

    Hoi Maartje,
    We hebben nog nooit een reactie achtergelaten op je site, maar we kijken wel regelmatig en volgen je op de voet.
    We vinden allemaal dat je geweldig werk afleverd daar in India, knap hoor!!!!
    We vinden dan ook dat we deze kans om op je filmpje te stemmen niet voorbij mogen laten gaan.
    Dus bij deze, onze stemmen uit Tilburg heb je, hopelijk volgen er nog veel meer!!!
    Groetjes van je nicht Lia en de rest van de familie uit Tilburg.

  • 08 September 2008 - 09:26

    Majorie:

    Maartje, ik heb op je gestemd! Je staat nu bovenaan met 60 stemmen. Geweldig wat je doet. Veel geluk en succes! Groetjes, Majorie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: