weer terug - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu weer terug - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

weer terug

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

23 Oktober 2008 | India, New Delhi

Lieve mensen


  • 23 Augustus 2008 - 13:51

    Rachel:

    Wat blijf je toch heerlijk enthousiast en wat een fantastisch idee om deze kindertjes te trakteren op een weekendje weg! Je bent een bijzonder mens....

  • 23 Augustus 2008 - 13:53

    Simone K.:

    Lieve Maartje,
    fijn om te horen dat je weer bij de kids bent! Onze reis naar Kenia was helemaal geweldig... en wie weet gaan we zeker nog wel weer terug :-)
    Geniet lekker van de kids!!! Leuk je mailtje naar aanleiding van t mailtje over Bernadette. Ben benieuwd naar je volgende belevenissen.
    Liefs Simone

  • 23 Augustus 2008 - 14:10

    Jolanda Uit Maarssen:

    weer verheugd met je berichtje. Ik wens je een goed vervolg en dat het dagje uit gaat lukken.

  • 23 Augustus 2008 - 18:54

    Koos:

    hoi die Maart, er zijn niet veel mensen die na hun vakantie weer zo graag aan het werk gaan!!! Ik moest echt even kijken wie die andere was in Thailand, maar dat is je zus(niet die met die bril hoor)ze lijkt niet echt op jou.Als ik het bericht van je vader lees, denk ik dat je toch daar wilt blijven. Of lees ik dat verkeerd? Meid doe wat je hart je in geeft en ja, als er iemand is die zo iets zou kunnen, dan ben jij het wel. Geniet weer van je kinderen en het lijkt mij enig om met hun naar zee tegaan, die ze waarschijnlijk nog nooit gezien hebben. Wel zwembandje om!!!!
    liefs Koos

  • 24 Augustus 2008 - 08:24

    Tessa:

    He Maart ja lekker je bent alweer terug, sorry dat ik je niet heb gemaild. Op het moment dat ik je wilde mailen begreep ik dat je er al was. Ik dacht dat je pas in januari ging. Nou ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad. Ik ben wel heel benieuwd waar je allemaal bent geweest.

    LIEFS van Tessa

  • 25 Augustus 2008 - 10:36

    Rietje:

    Het is je weer gelukt,en wat heerlijk dat je daar zo van geniet.Hoop voor jou dat misschien lekker met de kindertjes weg kunt.
    Kusje Rietje

  • 25 Augustus 2008 - 17:53

    Eline:

    Hoi Maartje,
    Ik volg al geruime tijd je belevenissen en kan niet anders zeggen dan dat ik heel veel respect voor je heb. Echt top wat jij allemaal voor elkaar krijgt.
    Geniet van je kids en hopelijk maak je nog een hoop mooie dingen mee. Ik blijf je volgen!

  • 25 Augustus 2008 - 18:02

    Eline:

    Hoi Maartje,
    Ik volg al geruime tijd je belevenissen en kan niet anders zeggen dan dat ik heel veel respect voor je heb. Echt top wat jij allemaal voor elkaar krijgt.
    Geniet van je kids en hopelijk maak je nog een hoop mooie dingen mee. Ik blijf je volgen!

  • 01 September 2008 - 14:50

    Ria :

    Hallo maartje heb je berichtje net gelezen wat fijn als het je lukt als je een weekand weg kan met de kinderen dat zal echtn super leuk zijn voor die kids je bent geweldig we blijven je volgen groetjes uit schiedam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: