weg bij FSL! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu weg bij FSL! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

weg bij FSL!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

10 December 2008 | India, New Delhi

Dag lieve mensen,

Het was weer even stil aan deze kant, maar er is ook veel gebeurd. En ik ben ongelooflijk blij dat deze weken voorbij zijn. Ik zal me niet verlagen tot de mentaliteit van FSL en in mijn negativiteit gaan zitten, maar heftig was het wel. In het kort: Ik ben weg bij FSL, dus geen dreigementen meer, geen beschuldigingen, geen meetings meer met Rakesh (hoofd), eindelijk! Ik ben hier nu alleen via Japthi en via hun kan ik straks ook weer terug komen. Helemaal afgelopen zal het van zijn kant nog niet zijn, maar ik voel me opgelucht. En ga genieten van deze laatste 2 maanden, om me daarna weer voortebereiden op nog minstens 1 jaar!

En dan ander nieuws.

De website van Japthi is af ! Het rekeningnummer komt deze week.
www.stichting-japthi.jimdo.com

Vrijdag gaan we ( Manja, Shobha &Ik ) Divia ophalen bij haar vader, zaterdag moeten we naar het ziekenhuis en hopelijk kan ze daarna mee terug naar Japthi. De vooruitzichten zijn nog niet echt goed, ze herkent nog steeds niemand, moet veel huilen en kan nog niet zitten. Maar ik blijf hoop houden.

En....eindelijk eindelijk gaan we dan volgende week 2 daagjes weg. Na alles wat er hier is gebeurd en met kerst in het vooruitzicht wilde ik de kinderen echt een keer goed verwennen. Dus gaan we dinsdag met z'n 15en ( 9 kinderen ) naar Goa, Palolem. Ik weet nu al dat iedereen zijn ogen uit zal kijken, de zee, het eten, de blanken mensen en de hutjes!! En de kinderen zullen het echt fantastisch vinden.
Ook hebben we een ouder meeting gehad en voor het eerst zag ik bijna al de ouders! Degene die Japthi al meer dan 1 jaar niet hadden gezien,waren zo trots, voor de kinderen was het heel bijzonder.
Ook zijn de kinderen getest en allemaal gezond. Nu nog de uitbereiding, een extra water tank,een solar en een hek voor Kutti en Japthi kan een prijs verdienen!
Ik ga genieten van het mooie weer en de kids.

Liefs Maart

ps Ik hoorde dat de kaarten actie heel goed verloopt, super!
Pss Lieve Suus en Chesse, Gefeliciteerd met Daniel!
Psss Lieve Duitse tak gefeliciteerd met Claas!

  • 10 December 2008 - 08:43

    Tessa:

    WOW Maart, wat een prachtige site heb je ! Geweldig gedaan, gefeliciteerd.

    liefs Tessa

  • 10 December 2008 - 09:00

    Charlotte:

    Lieve Maart, wat moet dat een opluchting zijn om niet meer bij de FSL te zitten en bijna alles in eigen hand te hebben. Ik heb je website bekeken en ziet er prachtig uit met veel informatie. Wat heb jij/jullie hier hard aan gewerkt.
    Geniet van je 2 daagjes weg met je kids. En dan .... op naar een fijne Kerst.
    Liefs Charlotte

  • 10 December 2008 - 09:59

    Koos:

    Gaaf, Cool, Vet, je ziet gewone woorden kan ik niet vinden, dus doe de kinderen hier maar na als ze iets mega geweldig vinden. Wat een opluchting en wat een ongelovige strijd heb je geleverd, maar het heeft geholpen. Je website is prachtig. Maart om zo de kerst tegemoet te treden en een korte vakantie met de kinderen, wat zou ik er graag bijwillen zijn. Heel veel liefs Koos

  • 10 December 2008 - 10:40

    Karlijn:

    wow, eindelijk web bij fsl! super! gefeliciteerd! dr zal ook wel n hoop gezeik mee gepaard zijn, maar uiteindelijk bespaar je vast n hoop meer gezeik!

  • 10 December 2008 - 11:40

    Marc:

    ja ja , zo kom je steeds dichter bij je doel , en heb je het toch bijna voor elkaar . Geniet nog van het einde van je eerste termijn , en dan op naar het volgende , en misschien wel nog meerdere termijnen daar ..
    x m.

  • 10 December 2008 - 13:16

    Jorn:

    ongeloofelijk, Rakesh, de oudermeeting, de site, met de kids naar Palolem, ik vind het allemaal ongeloofelijk:)

    ondanks FSL zie ik op de foto's dat het goed gaat met de kids! hopelijk is Divia snel weer de oude.

    Zet hem op met de ambities! Heel veel geluk! En natuurlijk een hele fijne kerst met de kids en anderen.

  • 10 December 2008 - 13:30

    Kieke:

    Je bent simpelweg de beste!!!!!!!!!

  • 10 December 2008 - 16:23

    Fem:

    Fantastisch Maartje! Super! Eindelijk weg bij FSL. Je hebt het weer geflikt!:) Dat is vast niet zomaar gegaan. (hoe komen er straks dan nieuwe vrijwilligers?) En wat is de site mooi en duidelijk!
    Ik hoop met je mee dat het goed komt met Divia, de arme schat. En wat ontzettend fijn en heerlijk verdiend dat jullie even heerlijk naar Palolem gaan! Dat gaat een succes worden.
    Liefs en knuffels aan de kids!
    x Fem

  • 10 December 2008 - 20:36

    Willem:

    Goed dat je je niet uit het veld laat slaan en veel sterkte toegewenst en geluk.

  • 10 December 2008 - 23:08

    Jannek:

    lieverd, bellen gaat even lastig, stomme werk overdag.. maar zag je gemiste oproepen, van het weekend gaan we even bellen! anyway, ik heb je gevolgd de laatste paar dagen en via paps en mams alles mee gekregen en heel veel aan je gedacht. Wat een heerlijke opluchting dat je eindelijk weg bent van fsl, eindelijk je eigen ding doen en dat gaat je lukken, via je stichting, met de kids en alle steun van iedereen hier, want dat krijg je..! Ik ben nog nooit zo trots op je geweest!! ik mis je en denk aan je, en aan de kids! liefs x

  • 14 December 2008 - 10:54

    Roeland:

    Lieve Maartje,
    Ik ben niet van alles op de hoogte, maar gezien je reactie op de loskoppeling met FSL, is er voor jou weer een positieve stap gezet om je doel te bereiken. Gefeliciteerd. Ik wens je vast een mooie kerst met de kinderen toe en vooral ook een leuk uitstapje. Geniet van die dingen. Voor 2009 alle goeds. Je web-side ga ik nu bekijken.
    Liefs, oom Roeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 908684

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: