foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

foto's

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

05 Mei 2008 | India, New Delhi

Na een heerlijke week,zijn mijn ouders net een uurtje geleden vetrokken. Dank voor al de berichtjes voor mijn verjaardag, ik had niet meer jarig kunnen zijn! Een goed verslagje komt volgende week. Hier alvast een preview van de prachtige foto's, gemaakt door Jeroen en Yvette. Ik ga verder met mijn cadeautjes uitpakken en genieten.

Liefs Maart

  • 05 Mei 2008 - 15:56

    Koos:

    Nou Maart wat zul je genoten hebben van alles. Ja nog proficiat, ik wist dat je gisteren jarig was maar dacht dat je nog onderweg was met je fam. Het lijkt mij leuk om zo thuis te komen bij je kinderen, besefte ze dat je jarig was? Wat vlug gaat het toch allemaal voorbij hé, maar Jannneke komt nu binnenkort en heb je weer iets om naar uit tekijken. Hier is het nu ook prachtig weer en zitten de feestdagen er weer op. (koninginnedag, bevrijdingsdag) maartje veel werk plezier en de foto's zijn mooi. Liefs Koos

  • 05 Mei 2008 - 16:07

    Jack Van Geel:

    Maartje,
    Van harte proficiat met je verjaardag vanuit een inmiddels zonnig Boxtel.
    Leuk om Jan en Brigitte weer eens te zien, ook al is het op foto's vanuit India.
    We denken aan je, leven met je mee en zullen via de Stichting Peter van geel beslist gaan helpen (Michiel van Geel regelt dat)

    Groeten

  • 05 Mei 2008 - 16:54

    Fem:

    Oh my, wat een prachtige foto's! Ik zie dat de kids allemaal weer hele mooie nieuwe kleren hebben. En wat een glunderende koppies weer, heerlijk. Fijn dat je genoten hebt! Ik word er helemaal happy van:) Die tafel is trouwens erg mooi, zonde dat die niet eerder naar Japthi is gegaan. En mijn Divia ziet er prachtig uit, ik ben echt blij om dit allemaal te zien. En is die witte rok van jou toevallig die dure die je eerst niet van Shoba mocht kopen?!?:p
    Nu maar hopen dat nu zo lekker doorgaat en dat er nu in mei en goede vrijwilliger bijkomt. Succes met je plannen om Japthi te verplaatsen, ik hoop zo dat het gaat lukken. Maar eerst nog maar even lekker nagenieten dacht ik zo.
    Veel liefs,
    Fem

  • 05 Mei 2008 - 18:01

    Charlotte:

    Wat een mooie foto's met allemaal blijde gezichtjes erop. Geniet nog maar lang na de gezellige vakantie en als het eens wat tegen zit denk daar dan maar aan terug dan red je het wel weer. Ga maar weer lekker aan de slag met "jouw" kindertjes.
    Groetjes Charlotte

  • 05 Mei 2008 - 18:34

    Simone K.:

    Lieve Maartje,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik geloof zeker dat het een onvergetelijke dag geweest is om het daar te vieren met je dierbare om je heen!
    Onwijs mooie foto's zeg! Heel gaaf.
    Ik krabbel je snel weer ff een keertje.
    Liefs Simone Kol

  • 06 Mei 2008 - 07:02

    Malou:

    Volgens mij heb je je verjaardag gezellig gevierd! Prachtig dat doek! Het moet vast en zeker heel fijn zijn om je ouders jouw leven te kunnen laten zien.

    Wat een ervaring moet dit toch allemaal voor je zijn. Bij mij gaat het goed. Ik breng regels in de klas, welke de leerkracht nu zelfstandig ook uitvoert, dat is erg leuk om te zien. De kinderen vinden het leuk. Ook ben ik bezig om de klas te versieren, koop zelf al het materiaal en maak het ook zelf. Wordt erg leuk! Niet zozeer versiering maar de basis die goed is voor de ontwikkeling zoals weken, maanden, getallen, letters. Basis die je, naar mijn mening, gewoon in elke klas moet terugvinden.

    Een jongetje hielp mij na schooltijd en zei: 'Teacher, if all the children come back on monday, they will say: Wauw, we have a beautiful class.' Dan val ik stil.

    Maart, grote waardering! Liefs Malou

  • 06 Mei 2008 - 07:28

    Nelly:

    Wat een mooie foto`s en nog van harte met je verjaardag.Wat lijkt me dat gaaf zeg om zo verweg te zijn en dan toch met je familie je verjaardag te kunnen vieren!!Dat het een mooie dag was is wel te zien aan de foto`s.Erg leuk om dat zo te zien.
    Tot gauw weer een berichtje en sterkte de komende tijd.
    Nelly

  • 06 Mei 2008 - 11:54

    Marc :

    nou , lang leve de techniek van tegenwoordig ( en , jij ook nog lang leve lang ! ) Geweldig om op zo'n afstand er toch eigenlijk heel dicht bij te kunnen zijn . Hopelijk heb je via je echte familie weer energie op kunnen doen voor ,, je - tweede - familie " , al de kids ! Maak het weer waar allemaal daar . Kus

  • 07 Mei 2008 - 12:56

    Jan Van Den Brand:

    Dag meis, wat moet je zeggen nadat je echt alles van heel nabij hebt mogen meebeleven; zien wat je werkelijk doet daar met de kinderen. Natuurlijk hadden wij een hele goede indruk na alle verhalen, tv film enz. maar de ontmoeting met de werkelijkheid ter plaatse is toch echt heel veel aangrijpender dan je verwacht.
    Vooral de reacties van de kinderen op het moment dat wij aankwamen en toen wij weer vertrokken. Zeer emotioneel en ontroerend.
    En ondanks dat de hele entourage op het moment dat wij er waren terecht "een feeststemming" suggereerde vanwege jouw verjaardag, hebben wij toch gezien hoe deze kinderen echt zijn; hebben wij voor 100% begrepen dat de hulp en andere vorm van leven dan voorheen die jij ze biedt, ze volledig nodig hebben en verdienen.
    Dat alles zagen we door de mooie nieuwe kleertjes heen.........
    Wij zijn trots en gelukkig dat wij jouw ouders, broer en zus mogen zijn.

  • 08 Mei 2008 - 06:18

    Je Mams:

    Dag lieve Maart,ongelooflijk dat we bij je zijn geweest en je hebben mogen bewonderen in je project . Het is voor ons heel belangrijk geweest om op deze manier een prachtig beeld van je te krijgen .Fijn dat je ons zo snel al de foto`s laat zien,van ons verblijf daar. Ik kan me nu ook goed voorstellen dat je er happy bent , Evenzo is Kundapure,met je lieve mensen om je heen ,een mooie plek om te zijn .Lieverd ,veel succes met je nieuwe vrijwilligers ,hopelijk krijg je fijne hulp ,en kun jij je nog meer gaan richten op de medische hulp voor de kindjes. Veel liefs ,ook aan je kinderen ,je mams Birgitte

  • 09 Mei 2008 - 20:34

    Therese :

    Lieve Maart ,allereerst van harte met je verjaardag. Wel wat te laat maar niet minder gemeend! Wat een leuke foto's en wat zien je kinderen en het huis er netjes uit zeg , mijn komplimenten wat je allemaal daar neerzet. Ik heb vandaag met mama gesproken en die was natuurlijk erg enthousiat en trots (met recht)Lieve meid,heel veel succes en een dikke kus van de toekomstige oma van een kleintje van Lotje .

  • 10 Mei 2008 - 17:15

    Marjet:

    Dag lieve Maart, al even geleden, dat ik je wat schreef, maar denk toch regelmatig aan je en van Karlien hoor ik zo een en ander. heerlijk zo'n weekje met je pap en mam en je broer en Yvette. Prachtige foto's. Wat zal je een boekerk hebben, als je weer terug komt. Had net tante Joopie aan de telefoon, die me vertelde, dat ze vroeger al had gezegd, dat je moeder overste in een klooster had moeten worden. Nu, dit is wel geen klooster, maar moeder overste ben je er wel. En je kan zien, dat de kids en jij happy zijn, al zuller er ongetwijfeld wel eens momenten zijn, dat je wat moe bent. En eens wat anders dan kinderen wilt zien.
    Wij ghaan over twee dagen op vakantie naar italie en eerst een paar dagen Ludesch en omgeving, wat herinneringen ophalen en dan door en verlaten wij het land, dan komen je vader en moeder daar binnen.
    Lieve meis, zal snel weer eens wat laten horen. Het ga je heel goed en hou je taai en zorg dat je gelukkig bent en blijft. Maar wie goed doet, goed ontmoet....

    Lieve groet en dikke kus. Marjet.

    PS Ach natuurlijk. Nog proficiat met je verjaardag, ik was erbij toen je Lonneke belde, die helemaal in de war was, dat je van daar belde. Ze vond het fantastisch. Nog een extra verjaarskus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 909032

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: