Op de radio in Nederland, 24 juli. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Op de radio in Nederland, 24 juli. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Op de radio in Nederland, 24 juli.

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

23 Juli 2019 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Morgenavond ben ik live te horen op Radio 1, bij de VPRO van 7 tot half 8 ' s avonds. In de uitzending praat ik over Koni en mijn leven in India! Spannend dus.

Liefs Maartje

ps mocht je het live willen horen; https://www.nporadio1.nl/live

  • 23 Juli 2019 - 12:15

    Emmie Pepping:

    Leuk! Ik ga zeker luiteren!
    Liefs,
    Emmie

  • 23 Juli 2019 - 12:22

    Gea:

    Ha Maartje, ik luister er zeker naar. De vorige keer was ergens in juni toch? Programma Bureau Buitenland!

  • 23 Juli 2019 - 14:34

    Henry :

    Hai,
    Natuurlijk luisteren ..

  • 24 Juli 2019 - 06:34

    Bernadet:

    Leuk! Succes! X

  • 24 Juli 2019 - 15:46

    Trudy:

    Maartje,

    Net je gesprek op de radio gehoord
    Wat ben jij een prachtig mens, je begrijpt zo goed wat de kinderen nodig hebben om zich ook volwaardig mens te voelen.
    Waren er maar meer mensen zoals jij.

  • 24 Juli 2019 - 17:42

    Jos&Bobbi Van Groeningen :

    Lieve Maartje,
    Wij vonden jouw verhaal heel indrukwekkend en fascinerend; in een woord: fantastisch! Wij hopen jou,
    zomogelijk, gauw te kunnen zien!
    Veel liefs, bobbi & jos





  • 24 Juli 2019 - 19:13

    Mary :

    Hallo Maartje
    Natuurlijk hebben de radio aan gehad om 19.00 uur, want wij vinden jouw werk geweldig en ik denk dat veel luisteraars ook na de uitzending dat gevoel moeten hebben. Veel succes met je boek .
    Groetjes Ben en Mary

  • 25 Juli 2019 - 09:50

    Roeland:

    Lieve Maartje,

    Met plezier heb ik naar je interview geluisterd. Wat heb je in korte tijd veel verteld en daarbij goed de kern van jouw zijn in India duidelijk gemaakt. Gelukkig mocht jij de belangrijkste persoon zijn en niet, als zo vaak, de interviewer! Hopelijk levert het ook nog wat sponsors op. Ga zo door. Succes met het schrijven van je boek, waar ik geduldig op zal wachten.
    Het is bij jou vaak erg warm, maar hier doen we het deze dagen voor niet minder. Eindhoven heeft gisteren het record van 1944 verbeterd: 39,3 C. Vandaag kan het nog warmer worden.

    Lieve groet,
    oom Roeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1431
Totaal aantal bezoekers 908682

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: