Nederlands telefoon nummer - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu Nederlands telefoon nummer - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Nederlands telefoon nummer

Blijf op de hoogte en volg maartje

28 December 2012 | India, Kundapura Railway Station

lieve mensen,

Na een heerlijke echte Indiase terug vlucht, zit ik heerlijk aan een wijntje bij Carlijn thuis.

Dit is mijn Nederlandse nummer, 06 31092972.

Veel liefs Maart en het volgende verslag komt weer vanuit India, daar gaan we gewoon vanuit!

ps Mam het was heel fijn, dank je!
pss lieve zus, we gaan elkaar heel veel zien

  • 29 December 2012 - 00:38

    Elly Huskens:

    lieve Maartje ik wens je een hele fijne tijd hier in Nederland, een goede jaarwisseling, daarna wat rust maar ik kan me tegelijkertijd voorstellen dat dat niet makkelijk zal zijn, groet Elly

  • 31 December 2012 - 11:37

    Irene:

    Hoi Maartje,

    Zie dat je net terug bent uit India. Maar heb je binnenkort weer plannen om terug te gaan? Ik ben namelijk het internet af aan het struinen naar mensen die naar india gaan om wat spulletjes mee te nemen voor mijn vriend. Het is zo duur als ik het met post nl verstuur en ik heb een stalen armband als cadeautje die niet over de post mag... nou ik hoop dat je het leuk hebt gehad in India. Ik ben eraan verknocht na dit jaar 2x te zijn geweest. groetjes, Irene de Bode

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kundapura Railway Station

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1777
Totaal aantal bezoekers 906739

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: