promotie filmpje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu promotie filmpje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

promotie filmpje

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

23 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Als eerst hier de link naar een mooi filmpje gemaakt door Jeroen en Yvette (en nog het oude filmpje van Renate), dank dank dank!

http://www.youtube.com/watch?v=12JUqo0Ktyc&feature=email


  • 23 Januari 2012 - 12:42

    Mieke Greefhorst:

    Hoi Maartje, dat wordt nog een HEEEELE uitdaging; ik ben er al meer dan twee jaar mee bezig en zodra ik mijn rug keer, gaat men weer op de oude manier verder. En dan ben ik nog eens een leerkracht en hebben we hier een English Medium School. Hééel veel succes! Ik bedoel dit niet verkeerd .... Je doel is erg mooi en het gaat je uiteraard lukken!

  • 23 Januari 2012 - 12:45

    Christel:

    Lieve Maartje,

    Omdat ik zelfs als office manager bij een opleidingsinstituut werk, zal ik mijn collega opleiders eens vragen of zij je kunnen/willen helpen. Je hoort van me.

    Liefs,
    Christel

  • 23 Januari 2012 - 13:10

    Mirjam Dierckxsens:

    Wat een prachtig verslag weer en wat een trotse ouders!

  • 23 Januari 2012 - 13:36

    Koos:

    Lieve Maart, je zou Maart ook niet zijn, om tot al het mogelijke tegaan. Geweldig wat een uitdaging en wat een pré voor de kinderen die onder jouw hoeden zijn gekomen. ik heb je promotie filmpje op mijn facebook gezet en wil het naar mensen gaan sturen. Perslot mag iedereen weten wie Maartje is! Liefs Koos.
    p/s was gisteren heel erg leuk met de familie. In Oktober komt er een reú nie met neven en nichten erbij. Als dat visum nu ook nog mag lukken!!!

  • 23 Januari 2012 - 16:51

    Christel:

    Lieve Maartje,

    Nu ik thuis ben kon ik het filmpje ook kijken. Tranen langs mijn wangen. Heel mooi filmpje. Wat heb je toch veel bereikt in die 4 jaar. TOPPER!

  • 23 Januari 2012 - 18:36

    Caroline:

    Bravo Maart! Wat een mooie film en wat heb je al veel bereikt...de basisvoorwaarden voor ontwikkeling zijn er. De kinderen zien er happy uit! Besar sekali! X

  • 23 Januari 2012 - 20:20

    Charlotte:

    Lieve Maartje.
    Wat een positief verslag vandaag en natuurlijk het mooie filmpje. Ik wens je veel sterkte voor je nieuwe uitdaging maar jou kennende, ga je tot het uiterste. Ook al duurt het dan wat langer.
    Succes, liefs Charlotte

  • 24 Januari 2012 - 03:19

    Elly Huskens:

    Lieve Maartje, hartelijk dank voor je mooie verslag. Enorm knap wat je allemaal al bereikt hebt!! groet Elly

  • 25 Januari 2012 - 16:41

    Bernadet:

    Lieve Maart, wat een prachtig filmpje! Mooi gemaakt, hoor! En wat zie je nu een contrast met het verleden. Geweldig om te zien wat je nu al hebt bereikt, Maart! Ik kan alleen maar bevestigen dat het zo ongelooflijk goed gaat met de kinderen. In twee jaar tijd hebben ze zich zo mooi ontwikkeld.
    Mooi, je nieuwe uitdaging! Veel succes en natuurlijk ook veel plezier samen met Jannek!

  • 06 Februari 2012 - 13:55

    Hubertine,:

    Hoy Maartje, op de eerste plaats moet ik me veronschuldingen dat ik zo lang niet gereageerd heb. Maar de hele site lag eruit. Gelukkig is Manja geweest en heeft het verholpen. Ik ben weer aardig op de hoogte. Mooie foto's en wat een blije mensen.
    Wat zul je blij zijn met het tot nu prachtige resultaat.
    En je nieuwe plannen lijken me zeker een hele uitdaging. Ik wens je alle succes, heel veel lieve groeten van ons uit Mijdrecht. Hubertine.-

  • 15 Februari 2012 - 08:39

    Majorie:

    Wat een mooie film, ontroerend! Ik volg je verslagen al zo'n 4 jaar. Wat een bijzonder werk zeg, heel knap! Succes met de volgende fase! xxx Majorie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 906084

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: