weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

24 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer terug! Gister reed ik weer voor het eerst naar Japthi en de kids stonden al te wachten, zo mooi. Ik hoor hier toch echt wel thuis en ik had de kinderen meer gemist dan ik had verwacht en zij mij gelukkig ook. Ze zagen er erg goed en Japthi ook. Nieuwe doelen zijn alweer gemaakt en het wordt weer een mooi jaar ! Loeke is hier nu ook en vindt alles geweldig, werkt lekker met de kinderen en we lachen veel, en haar haar....dat laat ze lekker waaien!!

Het is bijna ongelooflijk hoe snel de dingen aan je voorbij gaan. Je beseft het amper, wekenlang wist ik dat ik weer naar huis zou gaan, en nu is het zomaar binnen een zucht voorbij en ben ik weer hier voor een jaar. Het voelt gelukkig allemaal heel goed en ik ben heel blij om terug te zijn.

In Nederland was het beter dan ik ooit had kunnen verwachten. Ik heb iedereen bijna gezien en het voelde allemaal zo goed. Het was alsof ik niet was weggeweest en toch ook weer wel, want ik voelde me een heel stuk beter dan 18mnd geleden. En dat was te merken, India (de kinderen) hebben me heel goed gedaan.

We hebben in de weken dat ik thuis was, heel veel kunnen doen voor de stichting en ik vond het geweldig om aan de mensen te vertellen wat Japthi nou precies is, en wat we nodig hebben. Laat mij maar praten, dat kan ik wel!
Ik wil een heleboel mensen bedanken die Japthi gaan steunen en al hebben gedaan:

Jan en Ad, fantastisch wat jullie hebben gedaan met jullie feest, dank.

Lieve basisschool in Vught en groep 6, ik vond het geweldig om aan jullie iets te vertellen over Japthi en het weeshuis. Zet hem op met de sponsor loop! Hebben jullie nog vragen, mail mij gewoon!

Rianne (Sinterklaas en Pieten), dank voor de gift en leuk je te ontmoeten

Lieve Mar, dank voor het ontwerpen van de flyer, super, de kleertjes zijn bijna onderweg!

Mirjam en Laura, prachtig idee van de kaarten, dank voor de mooie opbrengst

Monique en Petra, heel fijn om jullie in het echt te ontmoeten en voor jullie ook sterkte met de uitbreiding

Lieve Renate, dank voor wat je hebt gedaan voor Japthi en voor nog veel meer..

Vriendinnen van mijn moeder, ik vond het heerlijk om voor jullie te praten over Japthi, dank voor een leuke avond

Zo dat was het weer voor even, zoals ik al eerder schreef, nieuwe doelen zijn er gemaakt en ik houd iedereen zeker op de hoogte.

En lieve vrienden, ik was heel blij om weer even thuis te zijn.

Liefs uit een heel warm India,
Maart

  • 24 Maart 2009 - 11:12

    Manja De Jonge:

    Lieve Maart,
    Vond het heel fijn je te zien... helaas veel te kort en veel te weinig!
    Geniet daar met Loeke van al het moois en geef die kleine donders heel veel knuffels en liefde. Ik bel/ skype je snel,
    veel liefs & dikke kus Manja

  • 24 Maart 2009 - 11:33

    Je Mams :

    Dag lieve Maart ,ja het was voorbij voordat we het goed en wel wisten,dat je weer weg zou gaan . Maar goed ,je hebt inderdaad heel veel mensen laten proeven -door je enthousiasme- ,wat Japthi echt voor je betekent .Op naar een nieuw jaar met nieuwe doelen en ik denk dat dat heerlijk is om daar aan te gaan werken . Fijn dat je je weer zo welkom voelt in je tweede vaderland . Ik wens je inieder geval heel veel succes ,samen met de anderen (oa Shobha) om je nieuwe doelen te verwezenlijken . Met de steun van zoveel lieve mensen hier moet dat zeker gaan lukken ,en ik verheug me nu al ,om het met eigen ogen weer te gaan bekijken . Voor je het weet ben ik er weer.Maar voor nu ,geniet
    samen met Loeke intens ,en dikke kus voor jullie alle twee.
    En ....laat die haren maar wapperen . Liefs je mams Birgitte

  • 24 Maart 2009 - 12:52

    Jorn:

    hee hee,

    weer terug in t mooie kundapura! jammer dat we geen biertje meer gedronken hebben, maar ergens wel voorstelbaar dat jij erg druk bent! fijn dat je weer bij je kids bent! hoop dat je goed bent ontvangen (ook door FSL)! maak er wat moois van en geniet!

    Groetjes!

  • 24 Maart 2009 - 14:34

    Mieke Houg:

    Lieverd wat heerlijk om te horen dat je het fijn hebt gehad in ons koude kikkerlandje. Wat zullen jullie met z'n allen genoten hebben.
    Ook fijn te horen dat jullie in Kundapura elkaar gemist hebben. Dat bevestigt dat het goed zo is. Geniet met Loeke van de mooie weken
    liefs mieke

  • 24 Maart 2009 - 16:20

    Yvette:

    Zo snel als de tijd vliegt. Geniet maar lekker daar voor je het weet ben je weer een jaar verder.
    Vond het leuk dat je zo trots op T leek te zijn deed ons goed. Ik hou een scone en stukje cheesecake gereserveerd en een stoel bij het raam! Simon wacht op je dikke kus Yvette

  • 24 Maart 2009 - 17:44

    Hubertine Van Buul:

    HALLO Maartje,
    Fijn dat je weer heelhuids op de plaats van bestemming aan bent gekomen. We vonden het erg leuk om naar jou verhaal te luisteren.We hebben een duidelijk beeld waar je mee bezig bent. Heel veel succes, en veel plezier met de verwezelijking van je plannen. We blijven je volgen, hartelijke groeten je buurvrouw Hubertine uit Mijdrecht.

  • 24 Maart 2009 - 19:17

    Charlotte:

    Hallo, doordat ik je niet gezien heb toen je in Nederland was lijkt het voor mij alsof je de hele tijd gewoon daar bent geweest.
    Gelukkig voor jou heb je hier kunnen genieten en ben je lekker gaan skieën met je broer en zus.
    Geniet weer van het feit dat je daar bent, met nieuwe energie om al je plannen weer te gaan verwezelijken. Veel plezier met Loeke en doe ze de groetjes van me. Een laat haar haren maar wapperen. Ook dan kun je er nog goed uitzien.
    Liefs Charlotte

  • 24 Maart 2009 - 19:25

    Koos:

    Lieve maart, we gaan gewoon weer verder met je te volgen en je te mailen. Ik kan mij goed voorstellen, dat je weer blij bent dat je terug bent, bij de mensen waar je je thuis voelt, je kinderen. Doe mijn zus de groeten en lach maar veel, dat is goed voor Loeke, die moet immers weer terug!!! liefs koos

  • 25 Maart 2009 - 12:43

    Roeland:

    Lieve Maartje,
    Het was een feest je weer ontmoet te hebben op de gezellige afstudeerparty van je zus. Wat een straling, wat een enthousiasme. Je bent daar inderdaad op zijn plaats en voor de kinderen en jou moet het een bijzonder moment zijn geweest elkaar weer in de armen te sluiten.
    Maar ook goed natuurlijk weer even "lijfelijk" contact te hebben gehad met al die mensen in Nederland. Fijn dat Loeke er nu bij is, zodat de overgang wat verkleind wordt. Loeke geniet met volle teugen en laat die haren maar lekker wapperen (en misschien soms ook die handjes). Het ga jullie goed en Maartje, ik blijf je verder volgen.

    Liefs, oom Roeland.

  • 25 Maart 2009 - 15:35

    Ria Vennik:

    Hoi Maartje,\
    fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen.
    Was leuk je te zien en je verhaal te horen.Heeft Loeke al kennisgemaakt met de geesten in je huis?? (of was het iets anders...weet ik niet meer) Gezellig dat ze met je mee reisde.
    heel veel liefs
    Ria

  • 26 Maart 2009 - 10:05

    Bep Sterenborg:

    Hoi Maartje,
    Gelukkig ben je goed aangekomen en maken je kids het uitstekend. Fijn dat we je gezien en gehoord hebben. We blijven je steunen. Heel veel succes gewenst met Japhti en dat je je dromen mag verwezenlijken. Groeten aan Loeke en liefs,
    Tante Beppie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 906742

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: