Tante & Filmpje LLink!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu Tante & Filmpje LLink!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Tante & Filmpje LLink!!!!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

02 September 2008 | India, New Delhi

Van sommige mensen verwacht je dat ze gewoon altijd bij je zullen blijven. Zo iemand is Tante Joopi. De bijzondere vrouw, waar ik zo dol op ben. Tante kiest haar eigen weg en heeft besloten dat het mooi is geweest. En wij leggen ons daar bij neer. Maar wat zal het anders zijn zonder Tante en wat zal ik haar missen. Mam en Loeke super wat jullie voor haar hebben gedaan en nog steeds doen ( er was er eens een...).


  • 02 September 2008 - 06:22

    Koos:

    Nou Maart ik doe mee hoor en maak mijzelf en Annie lid van Link. Heb nu niet zoveel tijd maar zal vanavond het filmpje bekijken. Ja tante hoort zo bij ons, en ik zal haar ook zeker missen, maar ze is er nog hoor!!!
    Fijn je zo enthousiast te horen over Japthi en geniet daar maar van.
    Hier alles goed nog een goede twee weken en wij mogen ook op vakantie, nee niet naar Indië dat is wat te ver en prijzig voor ons, maar naar Rhodos. Het ga je verder goed. liefs Koos

  • 02 September 2008 - 07:15

    An Van Den Brand:

    Heel mooi bericht meisje en je weet dat wij allen mede namens jou bij tante zijn en haar begeleiden en als ht zover komt zullen uitgeleiden. Daarnaast zulloen we natuurlijk zoveel, mogelijk vrienden, kennissen en omgeving informeren en stimuleren om mee te helpen jou droom waar te maken.
    Je vader

  • 02 September 2008 - 07:18

    Tessa:

    Hi Maart, gossie dikkie Tante Joopi is wel lang gebleven zeg, ik kan me haar nog goed herinneren. Ik ken haar van kleins af aan.

    Maak je je niet te druk lieve Maart?

    En wij gaan ervoor zorgen dat je de hoofdprijs wint, we gaan in ieder geval ons best doen.

    Nou doeg. liefs van Tess

  • 02 September 2008 - 07:52

    Je Mams ,:

    Wat een lief bericht,en fijn dat je een wel overwogen keuze hebt kunnen maken wb tante. Voorlopig is ze nog even bij ons en zullen we over je vertellen ,ook w.b. je nieuwe opzet voor japhti. Ze is zeker nog heel geintereseert.Ja Maart,en nu gaan we ons best doen voor jou. Reken maar .We wachten nog even op het filmpje en dan gaan we beginnen. Geniet ook zonder deze droom al van Japhti .
    Gisteren weer met oma je site bekeken ,is altijd leuk.

    iefs van je mams Birgitte

  • 02 September 2008 - 08:10

    Jolanda Uit Maarssen:

    Ik doe mee! Heb het goed de komende tijd.

  • 02 September 2008 - 18:08

    Manja:

    Lieve Maart, wat een mooi berichtje, Heel veel sterkte!!! Hoop je snel weer even te spreken/ mailen... en misschien in januari in India?
    kus

  • 04 September 2008 - 17:10

    Lenie Droesen:

    Lieve Maartje, ik ben een nicht van je moeder. Of ik je ooit in het echt gezien heb weet ik niet, maar nu wel al een paar keer op de PC en TV. Fantastisch wat je doet! Ook wij denken veel aan tante Joopie. Je hebt een besliste maar moeilijke keuze gemaakt dat je niet naar huis komt als tante Joopie mocht komen te overlijden. Je zult je best eenzaam voelen in die tijd. Toen mijn opa Van Nijnatten gestorven is was ik een maand in Denemarken en kon niet naar huis. Ik was 14 jaar en het is de enige keer dat ik heimwee gehad heb. Dus heel veel sterkte!
    Hartelijke groeten, Lenie


  • 09 September 2008 - 18:14

    Rietje Tijssen:

    Hallo Maartje, ik ben al lid van link, ik ga het aan veel mensen doorgeven.
    lieve groet Rietje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 906754

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: