nieuw nummer - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu nieuw nummer - Reisverslag uit New Delhi, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

nieuw nummer

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

18 Juni 2008 | India, New Delhi

Goeiemorgen lieve mensen,

Een kort berichtje van mij.
Vannacht weer een nachtje op Japhti doorgebracht en vanavond mag ik ook weer. De helper vrouw heeft zich ziek gemeld, dus ik mag er slapen. De kids vinden het echt zo fijn, dus eigenlijk kan ik ook allemaal genieten als ik er ben. Ik heb wat filmpjes gemaakt, dan kunnen jullie het zien.

Ik heb ook een nieuw nummer,0091 9972252041 (ik gebruik nu beide) smsjes ontvangen doe ik volgens mij niet op dit nummer, maar heb wel beter bereik. Nu ik vaker in Japhti slaap is dat wel belangrijk, want ik zat afgelopen zaterdag weer op het politiebureau vanwege Kutti die me bijna in elkaar wilde slaan. Goed zijn einde is nabij, ik wacht af..

Geniet van het voetbal,

liefs Maart
Ps lieve nichtjes en neefjes, denken jullie aan tante Joopi, die ligt in het ziekenhuis.
Pss Samanta, super bedankt

  • 18 Juni 2008 - 07:16

    Koos:

    goede morgen, natuurlijk denk ik aan tante, voor haar zal het heel moeilijk zijn en als we het iemand niet gunnen is zij het toch. Ondanks dat je zo ver weg bent, is het toch mooi dat je van alles op de hoogte blijft van wat er hier gebeurd en jij ook steeds geinteresseerd blijft ondanks al je werk daar. Vandaag heb ik een dagje vrij en de zon schijnt, dus ik ga ervan genieten. Maart slaap lekker bij je kinderen en iedere dag dat ze jou nog hebben, is weer een dag waarop ze van jou kunnen genieten, en een dag voor je zelf waarop je trots mag zijn. Liefs koos

  • 19 Juni 2008 - 05:41

    Esther Prade:

    Hoi Maartje,

    Let goed op jezelf.
    Ik probeerde je al een tijdje te bereiken, maar er werd steeds niet gereageerd.
    Maar je hebt dus een nieuw nummer.

    Ik probeer het snel weer!

    Groetjes aan iedereen daar en wees voorzichtig,

    Esther

  • 19 Juni 2008 - 17:51

    Stefan H.:

    Beste Maartje,
    Ik heb in Decemeber ook de aflevering van Link gezien. Daarna ook op deze site een kijkje genomen. Ik studeer fysiotherapie in Utrecht en vroeg me af hoe het zit met fysiotherapie in het weeshuis.
    Zijn de kinderen allemaal gezond (ik kan me voorstellen dat kinderen met een handicap in India vaker in een weeshuis terecht komen dan hier).
    Vanaf September begin ik met een project op mijn opleiding. Bedoeling daarvan is het klaarstomen voor het buitenland. Ik moet in totaal 12 weken in het buitenland een onderzoek/project doen. Nu.. mogelijkheden genoeg, maar ik wil graag iets betekenen en iets nuttigs doen in deze periode.
    Ik weet in ieder geval dat ik vanaf April 2009 (mocht alles goed verlopen) aan mijn project kan gan beginnen.
    Graag hoor ik van jou of je evtentueel iemand in het weeshuis kan gebuiken met een opleiding als de mijne. Het hoeft niet per se fysiotherapie te zijn, maar wel iets in die richting.
    Hieronder mijn e-mail adres mocht je denken dat we elkaar kunnen helpen.
    M.V.G. en keep up the good work!!
    Stefan Heintjes, 20 jr, Utrecht.
    stefan_heintjes@hotmail.com

  • 24 Juni 2008 - 11:15

    Karlijn:

    hey lieve maartje,

    k ben nu sinds 2 dagen in nederland en wat n bizarre wereld is dit toch, alles is hier zo schoon haha.
    k las net de weblog van de nederlandse jongen en las dat t niet zo boterde met die andere jongen, ik hoop dat dat n beetje okee wordt.
    en sla kutti maar goed verrot :D

    heel veel plezier en sterkte, je doet t geweldig maar dat weet je wel!

    kus kar

  • 26 Juni 2008 - 08:08

    Je Mams :

    Dag lieverd even zeggen dat je filmpjes heel veel zeggen . Vooral die laatste van de twee kids met de bal is erg leuk en laat zien hoe jij van een ongewone situatie bijna een gewone maakt .En je foto`s over het slaapfestijn met de kids ,heel mooi. Je blijft respect afdwingen van ons buitenstaanders ,en heerlijk dat Janneke bijna komt . Houd vol, en ik hoop dat er vlug weer nieuwe hulpvrouwen zich aanmelden . Blijf geloven dat je inzet uit eindelijk beloond gaat worden.Aan ons heb je dat al laten zien maar ik snap dat het daar soms anders voelt ,zeker met de problemen die jij alleen maar kent vanuit de beperkingen waarmee je te maken hebt .Ik blijf in je geloven . Liefs je mams Birgitte

  • 26 Juni 2008 - 19:18

    Joop En Doortje:

    Hoi Maartje,
    Je moet toch maar niet al te veel naar het politiebureau hoeven te gaan.Hopelijk is dat spoedig voorbij.
    gisteren waren je ouders nog hier even op `n kopje koffie.Zij waren net terug van hun vakantie,waarvan ze erg genoten hebben.
    Jij kunt nu weer uitkijken naar de komst van Janneke.
    Geniet er samen zoveel mogelijk van.
    groetjes van Joop en Doortje.

  • 27 Juni 2008 - 11:25

    Cris:

    Hey maartje!
    Als eerste heel erg bedank voor het delen van je belevenissen. Ik heb een tijd geleden al de uitzending van LINK bekeken en volg nu steeds je web-log.
    Wat ongelovelijk mooi, t'werk wat je doet in Japhti. Ik zit nog op school (SPH) maar hoop dat ik ook nog eens zo'n ervaring mag opdoen.
    Heel veel succes,
    Groetjes Cristien

  • 28 Juni 2008 - 08:19

    Marjet:

    Dag lieve Maart, al ff geleden dat je me hier zag, maar volg je wel in alles wat je doet, beleeft en meemaakt.Wat toch een ander leven.Hier alles goed, tante naar revalidatiecentrum,Steven weer thuis na zijn tweede operatie en we gaan nu alleen nog maar voor fijne dingen.Michiel, Anne en kids doen t goed en zijn bezig met een nieuw huis te bouwen, althans in de voorfase.Kar zal je wel weten en Lon en de hare ook alles prima, zijn nu op vakantie. Wij zijn al geweest, net als je pap en mam naar Italie.Lieve Maart, hou je taai en blijf vechten voor dat wat jij en je kinderen voor ogen hebben. Ik denk aan je. Dikke kus, Marjet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 906734

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: