Back in India - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu Back in India - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Back in India

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

28 Oktober 2018 | India, Kundapura Railway Station

Lieve mensen,


  • 28 Oktober 2018 - 05:51

    Mary Broekhuijsen:

    Hallo Maartje,
    ik was druk met mijn administratie, zag jouw mail binnen komen en kan het dan niet laten om even te lezen over je ervaringen en de kinderen en natuurlijk even foto's kijken.
    Fijn dat het goed met je gaat, fijn dat je fysiek ook weer aangesterkt bent.
    Fantastisch je werk en inzet.
    Veel groeten , veel succes en bedankt voor je mooie verslagen voor mij altijd een bron van inspratie.
    Mary

  • 28 Oktober 2018 - 06:17

    Ad Hermans:

    Wat fijn dat je visum weer geregeld is! Wat een goed plan om al je ervaringen aan het papier toe te vertrouwen! Wie weet wat voor fantastisch dit weer oplevert! Succes met je mooie werk en heel veel liefs voor iedereen daar! 9 november zijn we opnieuw in jouw boeiende, bijzondere India! Liefs, ook van Jan. Ad

  • 28 Oktober 2018 - 06:27

    Bert:

    Weer een super, mooi en inspirerend verslag Maartje. Sterker en gezonder dan ooit, wat fijn. Zet'm op weer.. het komende jaar. Volgens mij heb je met je blog al een mooie start gemaakt voor wat betreft het schrijven van een goed verhaal! En ik hoop dat Amar nog een lange tijd mag blijven op Koni... :-)

  • 28 Oktober 2018 - 06:32

    Hubertine Van Buul:

    Hallo Maartje, ik zag dat je al weer terug bent in India. Dat het toch weer gelukt is met je visum. Wij hebben je net gemist met je bezoek aan je ouders. Fijn dat je weer verder kunt.
    Heel veel succes en plezier in je werk,
    Vriendelijke groeten Hubertine.

  • 28 Oktober 2018 - 07:08

    Joop En Doortje:



    Hoi Maartje,

    Wat een mooi verslag weer.een genot om te lezen dat het weer zo goed
    met je gaat.Zo zie je maar weer dat het toch weer op z’n pootjes terecht komt.
    Fijn van je visum,daarmee ben je voorlopig van die spanning af.
    Het zal je goed doen te zien dat je ook weg kunt gaan en dan te weten dat het toch
    doorgaat op Koni. Dit is ook jouw verdienste.goed te weten dat het met de kids
    goed gaat,daar doe je het allemaal voor
    Iedereen heeft op z’n tijd ontspanning nodig en ook contact met familie.
    Voor jullie ook het gezegde” kleine kinderen worden groot en kleine kinderen kleine
    zorgen en grote kinderen grote zorgen”
    We wensen je veel inspiratie met alles wat je plannen zijn.
    Dikke knuffel van ons
    Joop en Doortje













  • 28 Oktober 2018 - 08:54

    Gabriella Van Rooij:

    Lieve Maartje dank voor dit verslag van je tijd in Europa. Je bent een bron van inspiratie. Wat ben ik blij dat onze wegen zich kruisten en we elkaar nog vaker zullen gaan zien. Liefs

  • 28 Oktober 2018 - 11:19

    Koos:

    Lieve Maart, proficiat met je visum, dat moet een hele opluchting zijn en een hoop werkzaam schelen. Nou ik ga er maar vanuit dat er nogwerk en zin genoeg is in Koni. Je zit er niet voor niets al zo lang!
    Wat zul je genoten hebben van je nichtje en neefje. En was fijn om je te hebben gezien
    Op de reünie.
    Dikke kus van ons

  • 28 Oktober 2018 - 12:24

    Femke:

    Het blijft inspirerend om jouw verslagen te lezen!
    Wat ontzettend fijn dat je je goed voelt. Ik hoop dat de Goden je goed gezind zijn ;)

  • 28 Oktober 2018 - 12:33

    Charlotte:

    Lieve Maartje,
    Fijn dat je je visum hebt. Is toch weer een zorg minder. En zo te lezen wil je en heb je daar nog genoeg te doen. Grootse plannen allemaal, met de kinderen en voor jezelf.
    Succes met alles maar zoals altijd gaat je dat vast lukken.
    Liefs Charlotte

  • 28 Oktober 2018 - 18:21

    Marijn :

    Hoi Maartje,
    de eerste keer dat ik een verslag van je lees... Het maakt me klein en nietig. Wat ben jij groots bezig. Prachtig hoe jij daar aan de andere kant van de wereld en ook in zo’n andere wereld verschil maakt. Ieders pad gaat zoals het gaat. Wat een bijzonder pad heb jij gekozen, ik voel diep respect voor jou. Veel succes en (goddelijk) geluk,
    take care, liefs Marijn

  • 29 Oktober 2018 - 07:28

    Leontien Peters:

    Hai Maartje, leuk je hier weer binnen te zien komen. Je bent een tijd weg geweest, mooie verhalen heb je weer hoor.

    Mooi dat je tijdens je Santiago tijd zoveel inspiratie op gedaan hebt.
    Heerlijk om weer aan de gang te gaan met de kinderen he.

    Bewonderenswaardig hoor vind ik het dat je weer volop daar bezig bent. De Kinderen blij natuurlijk!
    Veel succes, groetje
    Leontien Peters





  • 29 Oktober 2018 - 07:34

    Mirjam Dierckxsens:

    Wat een prachtig verhaal weer Maartje en wat een goede initiatieven!

  • 29 Oktober 2018 - 07:43

    Emmie Peping:

    Lieve Maartje,
    Wat fijn om weer een verslag te krijgen.
    Wat een mooie overpeinzingen van jou.
    Elke fase van jouw kinderen vraagt weer een nieuw antwoord van jou en het team, maar ook van de kinderen. Vino, die natuurlijk prominent aanwezig is en alles goed wil doen.. Foutje moet kunnen ( maar daar zijn we zelf ook niet zo goed in als inzetters).
    Ook ik hoop dat de papa van Amar overstag gaat. Heeft hij het zo druk op de boerderij dat Amar nodig is, of is het alleen het idee dat de zoon thuis moet werken? Waarin wordt hij benadeeld als Amar niet thuis komt werken? Is daar misschien een tussenoplossing voor.
    Ik vind het heel knap van je dat je een pas op de plaats gaat maken en de basis gaat onderzoeken om daarop weer verder te gaan. Het lijkt simpel, maar in mijn ogen is het dat niet.
    Heel veel succes en plezier met alles,
    Liefs voor iedereen,
    Emmie

  • 29 Oktober 2018 - 10:52

    Bernadet:

    Lieve Maart,

    Gefeliciteerd weer met je visum! Je kunt de stress weer even achter je laten. Mooi dat er nu weer een leven voor je open ligt! Natuurlijk nu weer volop ideeën en creativiteit. Geweldig, jouw drive!


    Veel liefs van ons allemaal!
    Bernadet

  • 29 Oktober 2018 - 10:51

    Tante Beppie:

    Lieve Maartje,

    Fantastisch om zo'n goed nieuws te horen. En dat het goed gaat met je gezondheid. Ik vind het een heel goed idee dat je een boek wilt gaan schrijven. Dat zal beslist lukken, gezien al die prachtige verslagen die je ons gestuurd hebt. Dus "stof" genoeg!
    Zojuist vernam Ik van je moeder dat jullie samen naar Nepal gaan. Spannend, Maar ook een mooi cadeau voor je moeder.
    Ik wens je nog veel succes en dat je al je dromen mag verwezenlijken. Liefs...

  • 30 Oktober 2018 - 04:48

    Sandra Van Duijl:

    Lieve Maartje,
    Prachtig je verslag. Ik heb je plan met wamte gelezen. Wens jullie allemaal liefs en geluk!
    Sandra

  • 30 Oktober 2018 - 08:36

    Roeland:

    Lieve Maartje,
    Wat een genot dit verslag te lezen. Fijn, dat je je visum toch weer "los hebt kunnen peuteren" wat weer veel van je gevraagd heeft. Jammer dat dat zo altijd moet gaan. Gelukkig heb je met alle dingen die je hebt ondernomen tijdens je vakantie weer een volle tank en voldoende bagage om jouw geweldige werk voort te zetten. Succes met het optekenen van alle verhalen. Dit gaat vast iets moois opleveren. Dit bleek ook weer tijdens onze ontmoeting op de familiereünie. Wat een enthousiasme en bezieling heb je!

    Lieve groet,
    oom Roeland

  • 31 Oktober 2018 - 08:34

    Henry:

    Prachtige plannen. Ik heb grote bewondering voor je kracht en doorzettingsvermogen, je bent en blijft een voorbeeld voor mij en voor veel anderen Maaartje. Bedankt voor het delen :)

  • 14 November 2018 - 07:36

    Joris Hazeleger:

    Wow Maartje, Ik had al eerder gezien wat een fantastisch werk je daar doet maar nu je blog te lezen wordt ik er wederom helemaal stil van. Niks dan bewondering en respect! (en een tikkie Jaloezie voor je kracht)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kundapura Railway Station

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1206
Totaal aantal bezoekers 906259

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: