15 September - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu 15 September - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

15 September

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

31 Augustus 2022 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen,

Ik had het al vermeld in mijn vorige blok, maar hier nogmaals.

Op 15 september wordt er een speciale avond georganiseerd voor Koni in Amersfoort. Het zal een demonstratie zijn van 7 mediums. Reken op een hele bijzondere en mooie avond! Een kaartje kost 15 euro. Mocht je nou verhinderd zijn, kan je ook een lege stoel kopen.

Leuk om je daar te ontmoeten!

Liefs Maartje

Hieronder de link;

https://www.mediumschapxxl.nl/demonstratievoorstichtingjapthi


  • 01 September 2022 - 19:11

    Joop En Doortje:

    Hoi Maartje,

    Wij kunnen helaas niet komen 15 sept.
    Ik van nu een lege stoel kopen.,
    Verder heel veel succes
    Lieve groet van ons

  • 12 September 2022 - 14:44

    Tante Beppie:

    Lieve Maartje,
    Omdat ik niet kan komen, wil ik toch een lege stoel kopen.
    Heel veel succes en liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 786
Totaal aantal bezoekers 906738

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: