Werken in India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu Werken in India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Werken in India

Blijf op de hoogte en volg maartje

23 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

• 23 Augustus 2015 - 19:12

Mieke:

Hoi Maartje,

Even gegoogled op Byron Katie.... dat is een cadeautje aan jezelf.
    Wij gaan met ons gezin deze winter weer naar India voor enkele maanden.
    Jippie!

Groetjes, Mieke

• 23 Augustus 2015 - 19:23

Babs:

Lieve Maartje,
    Ik heb zoveel respect voor jou.
    Byron Katie kan ook iets van jou leren.

Prachtige foto!

Lfs Babs

• 23 Augustus 2015 - 19:25

Joop En Doortje:

Hoi Maartje

Wat is het een genot om zo'n leuk verslag te lezen.Fijn dat je hier zo genoten hebt,dat geeft weer energie voor je volgende uitdagingen.Want dat die er komen,staat zo vast als een huis.Het is wel prettig,als je weg bent geweest,dat je bij terugkomst hoort dat het zo goed gegaan is .Zomaar goed begin voor 9de jaar.
    Binnenkort weer naar kishor,wat voor jou ook een klein feestje is.
    Geniet van alles wat je nog van plan bent.
    Dikke knuffel van ons
    Joop en Doortje

• 23 Augustus 2015 - 19:26

Koos:

Lieve Maart, ineens was je weer weg, wat een gereis iedere keer. Maar jouw reizen zijn natuurlijk altijd met een leuk vooruitzicht, of je nu naar Nederland gaat of terug naar Japthi. Gaan de kinderen je straks Juf Maartje noemen? ik vind je uitdagingen, steeds een stukje meer, geweldig.
    Hier giet het op het moment en de komende dagen blijft het zo, maar dan weer zomer. De vakanties zijn zo goed als afgelopen en dat betekend meestal dat de onze eraan komt. Zie er naar uit, even heel weinig doen. Lieve Maart, het ga je goed. Liefs van ons

• 23 Augustus 2015 - 19:40

Tante Beppie:

Lieve Maartje, dank voor het mooie reisverslag. Het doet me altijd goed weer een positief bericht te ontvangen. Het wordt er niet vrolijker op als je alle berichten over de vluchtelingen in Europa hoort/leest. En wat fantastisch dat het met je kids goed is gegaan toen je in Nederland was. Fijn ook dat je twee professionele vrijwilligers krijgt. Ik wens je heel veel succes toe met je nieuwe klasje en met alle uitdagingen die op je pad komen.
    Toi toi.

• 23 Augustus 2015 - 21:22

Charlotte:

Leuk om te leven dat alles weer goed is daar. En dat je wat makkelijker tegenover de tegenvallers kan staan lijkt me ook heel prettig. Dat geeft een hoop rust.
    Geniet er maar weer van en succes met het bedenken van een nieuwe uitdaging. Maar je hebt de tijd, je zit daar voorlopig nog goed toch?
    Liefs Charlotte

• 24 Augustus 2015 - 10:34

Gea:

Dag Maartje,
    Ik vind je geweldig! Wat een inzet en wat een gedrevenheid! En dat al negen jaren!
    Hartelijke groet,
    Gea Verhaar

• 24 Augustus 2015 - 12:08

Leontien:

Je 9e jaar ingegaan daar, zie wat je in die tijd bereikt hebt!!!!! Je kunt nu een heerlijke lange zomerstop hebben en terug zien dat alles gegaan. Fijn gevoel he! Zo mooi
    Ik ben benieuwd naar Byron Katie, ga ook eens kijken wat dat is.
    Bye bye, geniet van je kids en alles wat je daar doet met je nieuwe uitdagingen.
    Groetjes Leontien.

• 25 Augustus 2015 - 17:02

Roeland:

Lieve Maartje,

Wat gaat de tijd toch snel. Je 9e jaar al weer. Voor jouw gevoel zal het soms een eeuwigheid geduurd hebben (als je weer moest opboksen tegen allerlei, in onze westerse ogen, 'rare' regels en omstandigheden), maar wat betreft alle vooruitgang met en van de kids zal het omgevlogen zijn. Gelukkig maar, dat je je nooit uit het veld hebt laten slaan en daardoor kunt terugkijken op een geweldig mooi resultaat. Dus ik zie je nog wel even blijven. Tot grote vreugde van je kids en vele andere mensen in India.
    Het was fijn je na een lange tijd weer te mogen ontmoeten en spreken op die zeer gezellige bruiloft van ons beider nichtje (zij het voor ieder in een andere lijn) en Mathijs. Voorlopig zal het weer via deze mails gaan, maar ook dan weet ik me met jou verbonden.
    Alle goeds en lieve groet,

oom Roeland

• 26 Augustus 2015 - 11:01

Bernadet:

Lieve Maart,

Wow! Wat lang al! Mooi cadeau voor jezelf (BK, heb haar boek gelezen) en fijn dat je jezelf even wat rust hebt gegund.

Liefs van ons allemaal!

• 26 Augustus 2015 - 23:26

Riny:

Hallo Maartje,

Met ingang van 27 Juli 2015 is mijn e-mailadres verandert van rinydek@online.nl naar rinydek@gmail.com. Na deze datum kan ik binnengekomen email NIET meer lezen.

Gaarne vervangen s.v.p., met vriendelijke dank,
    Riny Dekkers-Megens