Morgen is het zo ver: Koni! - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver: Koni! - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van maartje Brand - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver: Koni!

Door: maartje

Blijf op de hoogte en volg maartje

16 Oktober 2011 | India, Kundapura Railway Station

Ik denk dat ik serieus kan zeggen dat dit een van de heftigste, mooiste, indrukwekkendste tijd van mijn leven is. Haha een tijd die ik niet graag nog een keer over zou willen doen, maar mij kende, ben ik na morgen alles vergeten en zal ik zeggen dat het toch best wel mee viel.
Wat hebben we hard gewerkt, Shobha en ik hebben al maanden geen rust en vooral de laatste paar weken waren dan ook bijna onmogelijk. Maar mijn gebeden zijn verhoord en hoe bijzonder is het dat ik afgelopen week zomaar hulp kreeg van nog een Nl jongen: Ralf en dit weekend waren Tessa, Sabien, Sandra, Rick en Marlous er ook nog! Ik had het echt niet zonder hun gered, sta je midden in India in een klein dorpje wat niemand kent, krijg je opeens allemaal hulp van Nederlanders, het zal India wel zijn die ons bedankt en hier voor heeft gezorgd.
Vandaag alle spullen verhuisd en de meeste kamers ingericht. Morgen nog de laatste dingen in orde maken en om 2 uur gaan we met zijn allen naar Japthi en verhuizen we met de kinderen en staff naar onze nieuwe plek, ingericht en wel, de bedjes van de kinderen zijn gedekt.
Ik moest vandaag, toen ik de bedjes aan het opmaken was, wel een paar slikken. Haha ben benieuw hoe dat morgen zal zijn.
Ik heb van de laatste week veel foto’s gemaakt en zal morgen een video maken van de kinderen als ze Koni voor het eerst echt zien.
Dat was het voor vandaag, meer komt er niet uit, ik ga douche, de Nederlandse groep mee uit eten nemen en vroeg naar bed, op naar morgen. Ik begin langzaam te beseffen wat er allemaal is gebeurd en wat Shobha en ik (door hulp van Nl) hebben bereikt.

Morgenavond komen alle foto’s!

Liefs Maart

Ps Stef denk aan je!!
Pss Ouders en broer & Yvet, tot heel snel, ben zo benieuwd hoe jullie het vinden
Psss Jannek, ik zal je missen hier
Pssss Ralf,Sabien, Tessa, Sandra dank voor alles, vooral Ralf, deze week was fantastisch
Psssss Marlous en Rick fijn dat jullie komen helpen!

  • 16 Oktober 2011 - 13:36

    Karlijn:

    hey maart,

    wat ontzettend spannend! heel veel geluk in het nieuwe huis alvast, ik kom zo snel mogelijk kijken!!!

    x
    kar

  • 16 Oktober 2011 - 13:37

    Elly Huskens:

    Ben trots op jullie allemaal, groet Elly

  • 16 Oktober 2011 - 13:42

    Charlotte:

    Lieve Maartje,
    Ga maar lekker douchen, uit eten en op naar morgen.
    Je wachten wordt beloond met een prachtig huis. Wat zullen de kinderen blij en verrast zijn, denk ik.
    Het veel plezier met je familie en laat ze maar wat doen zodat jij wat kunt uitrusten. Je ruilt maar een nachtje met je moeder zodat jij in dat luxe hotel kunt slapen, zwemmen, ontbijten enz. enz.
    Geniet maar van alles.
    Charlotte

  • 16 Oktober 2011 - 13:46

    Bernadet:

    Geweldig, Maart!!!!!
    Zet 'm op morgen! Ben heel benieuwd hoe de kinderen hun nieuwe huis vinden.

    Veel liefs!

  • 16 Oktober 2011 - 14:04

    Marjet:

    Lieve Maart, veel tijd om dit nu allemaal te lezen zal je wel niet hebben, maar we verhuizen hier met je mee, alleen hebben wij geen last van alle vermoeidheden. Maar toi, toi en laat je tranen maar stromen, dat mag en heb je verdiend. Als ik me probeer voor te stellen, hoe jij je zal voelen, huil ik zelfs mee. Je krijgt volgende nog wat meer, als je rustig kan zitten. Geniet ervan en Charlotte haar raad wat betreft haar moeder is een heel goed idee..... Succes en alvast van harte. Je bent een wonder.... Liefs, marjet

  • 16 Oktober 2011 - 14:26

    Jolanda Haarlem:

    Gefeliciteerd!

    Ik wens jullie allemaal een mooie tijd in jullie nieuwe woning.

    x

  • 16 Oktober 2011 - 14:29

    Gea:

    Geweldig Maartje! Prachtig! Wie had dat drie jaar geleden gedacht?

    Hartelijke groet, fijne tijd met de familie!

  • 16 Oktober 2011 - 14:37

    Elselien:

    Geweldig Maart! Je mag trots zijn op jezelf! X

  • 16 Oktober 2011 - 14:51

    Tante Beppie:

    Lieve Maartje, Fantastisch wat je hebt bereikt! Wij kunnen het nauwelijks bevatten, maar hebben grote bewondering voor jou en Sjoba. Voor morgen een unieke dag gewenst met je kids en alle aanwezigen. En later een paar weken heerlijk relaxen. Heel veel geluk toegewenst en een fijne tijd met je familie.

  • 16 Oktober 2011 - 15:30

    Roeland:

    Lieve Maartje,
    De kroon op je werk. En wat voor een. Na al die jaren van geven en hard werken heb je het ook verdiend. Maak iets moois van de verhuizing en geniet van de nieuwbouw. Een geweldige opening toegewenst.
    Groeten voor Mieke G.
    Liefs oom Roeland

  • 16 Oktober 2011 - 15:38

    Mieke Greefhorst:

    Laat het van kruin tot tenen tot je doordringen morgen wat je allemaal hebt bereikt! Geniet ervan! Groetjes van Mieke (bedankt Roeland!)

  • 16 Oktober 2011 - 15:42

    Marscha:

    Lieve Maart,

    Jee, groot respect!! Je mag trots zijn op alles wat je hebt bereikt. In ieder geval ben ik wel trots op je...;)! Heel veel plezier en succes morgen met de definitieve verhuizing. Hopelijk ga je er ook van genieten!

    Zal aan je denken!

    Dikke kussen, Mas

  • 16 Oktober 2011 - 15:51

    Koos:

    Maart wat kan ik meer zeggen dan,

    GEWELDIG....... JOUW WERK!

  • 16 Oktober 2011 - 16:10

    Judith V B:

    You ROCK woman!!! (En al heul veul jaar niet meer in de FY band :)
    Ik ben super trots op je! Laat al die gezichtjes morgen maar echt binnenkomen. <3 xxx

  • 16 Oktober 2011 - 16:40

    Ad Hermans:

    Wat een drukte en wat fijn dat het nu echt gaat gebeuren! We wensen jullie heel veel geluk in Koni en hopen dat het een te gekke week zal worden! We hebben nog bezoek gehad van je vader en nog eens te vertellen hoe we het bij jullie gevonden hebben. We zouden graag even komen kijken! Geniet van alles!!
    Groeten, Emmie, Jan en Ad

  • 16 Oktober 2011 - 18:43

    Ronald De Haas:

    Wow Maartje, wat een wereld mijlpaal!! Wat zullen jouw kinderen blij zijn met hun nieuwe mooie huis. Als ik je verhalen en de reacties lees, ben en blijf je een grote bron van inspiratie voor velen. Ik lees iig elke keer weer met veel plezier en bewondering je verhalen.
    Geniet van je het mooie 'inwijdingsmoment' morgen en al het moois wat daarna ongetwijfeld weer gaat plaatsvinden daar door jouw aanwezigheid, energie en doorzettingsvermogen.

  • 16 Oktober 2011 - 19:13

    Marc - Mexico:

    MEISJE ...GEWELDIG !!

  • 16 Oktober 2011 - 20:02

    Majorie:

    Maartje, wat geweldig allemaal. En wat een prestatie van jou. Wat doe je dit toch goed! En nu super genieten van de kinderen!!! Ik kijk uit naar de foto's...

  • 16 Oktober 2011 - 23:02

    Joop En Doortje:

    Hoi Maartje,
    Het is alles bij elkaar zeer indrukwekkend wat we van hieruit mee krijgen, wat je daar hebt gepresteerd. alle lof hiervoor.
    Geniet er morgen met de kids maar volop van,je hebt het verdiend.
    Heel veel geluk en succes in je eigen Koni.
    dikke kus van Joop en Doortje

  • 17 Oktober 2011 - 08:10

    Fons:

    Nu ook eens een reactie van een ander lid uit de familie. Grappig dat ik na het lezen van alle reacties het gevoel heb dat ik geen e-mail meer nodig heb om contact te onderhouden met 'mijn familie'; jouw blog is daar een mooi medium voor! Birgitte vertelde me dat zij en Jan met Jeroen en Yvette a.s. woensdag naar India vertrekken. Dat moet bijzonder leuk zijn voor jou om hen te ontmoeten terwijl het nieuwe onderkomen praktisch klaar is. Mooie schilderingen, kleurrijke rituelen, enthousiaste kinderen en volwassenen en een hopelijk inmiddels vervangen gammele electriciteitsvoorziening. Het leven kent gelukkig heel veel mooie momenten en jij en de werkers om je heen gaan samen met de kinderen daar hopelijk een hele lange tijd van genieten. Ik wens je bijzonder veel sterkte toe met de laatste loodjes!
    Lieve groeten van Fons (en Fred)

  • 17 Oktober 2011 - 08:43

    Loeke:

    Lieverd wat een fantastisch bericht en ja wat hebben jullie hard gewerkt aan dit project. En wat heerlijk al die hulp van die Nederlandse mensen, dit waren de engelen die nog moesten overkomen en zie maar.......Ook ik ben heel benieuwd hoe de reacties zijn van de kinderen vandaag, had er stiekem bij willen zijn. Maar jullie mogen het nu loslaten en ervan genieten, laat ditook gebeuren. Ga lekker genieten, ook van de tijd dat je ouders en Jeroen en Yvette er zijn en inderdaad slim ruil maar eens een nachtje met je moeder, zij vindt dat zeker een goed idee. Ook een lieve groet en dank aan Shoba van mij. Liefs Loeke en wat ben ik trots op jullie.

  • 17 Oktober 2011 - 09:23

    Mieke Houg:

    lieve maart
    je hebt het intussen achter de rug.heel veel geluk in je nieuwe huis.
    wat mag je trots op jezelf zijn
    heel veel liefs mieke

  • 17 Oktober 2011 - 11:18

    Cis:

    Super gaaf wat je daar allemaal aan het doen bent. Voor mij is het inmiddels vier jaar geleden dat ik in india was, jij was toen net begonnen. Heel veel succes met het volgende hoofdstuk van jou avontuur in India.
    Groetjes Cis

  • 17 Oktober 2011 - 12:05

    Leontien:

    Hee lieve Maartje, fantastisch he dat het nu eindelijk zo ver is. Terugkijkend aan hoe jij Japthi aantrof een paar jaar geleden en dan nu een gloednieuw gebouw, blije kinderen, wat een heerlijk gevoel moet dat voor jullie daar zijn.
    Proficiat hoor! Je mag heel trots op je zelf zijn! Gr. Leontien.

  • 17 Oktober 2011 - 12:15

    Aren:

    SNANNUUUUUUUUHND!!!!
    Zo goed gedaan Maart & Shoba!!!
    Ben neneiuwd hoe de kids het vinden.
    Kus Aren
    Ps. ik facebook je ook nog even strax over alle andere zaken Maart ( ;

  • 17 Oktober 2011 - 13:43

    Riny Dekkers:

    Lieve Maartje Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, fantastisch, geweldig, enorm wat jij (en allen die geholpen hebben) gepresteerd hebben. Geniet volop ook van je ouders en verder familie en vrienden.
    Tot de volgende keer

    Riny

  • 17 Oktober 2011 - 14:20

    Judith:

    Lieve Maartje,
    Wat geweldig om dit te lezen! Je hebt 't gedaan en het is gelukt!! Super!
    Ik ben ongelofelijk trots op je! Ik ben zoooo benieuwd hoe de kinderen reageren op hun nieuwe huis. Ik wacht de foto's en het filmpje af :-) Maartje, geniet van de kinderen en het nieuwe Koni en probeer je te beseffen dat je dit echt allemaal voor elkaar hebt gekregen samen met Shobba! Alle liefs, Judith

  • 17 Oktober 2011 - 19:41

    Hester Menke:

    Inmiddels is het dus allemaal aan het gebeuren. Een prachtige dag toegewenst en heel veel liefs. H*

  • 17 Oktober 2011 - 20:41

    Ja Mams:

    Dag lief,
    Ik weet niet of je het voelt maar er leven zoveel mensen met je mee , DAT MOET JE VOELEN!!!en ook voor mij hier, is dat super . Te weten dat je dochter zo gevolgd wordt op haar site en gesteund wordt ,is gewoon heel erg fijn .
    De veenhart kerk ,was blij verrast te horen dat Marloes en Rick bij je waren .Wat een cadeautje uit de hemel dat zij ineens bij je op de stoep stonden. Leuk dat wij hen ook gaan ontmoeten .
    Lief , het zal ook wennen zijn , voor jullie allemaal .Heb je de kindertjes allemaal nog in hun bedje gevonden de volgende ochtend ???. Was er niemand uit bed gevallen ??? en lagen ze niet gewoon op de grond te slapen ?Zou me niets verbazen .
    Wel ,we komen eraan , en gaan het allemaal zien ,Over 2 dagen zijn we er ,ik verheug me er erg op .
    Lief je HEBT het toch maar gedaan . CHAPEAU!
    Kus je mams Birgitte

  • 23 Oktober 2011 - 14:22

    Margreet Eshuis:

    Proficiat met de opening van je nieuwe huis! Geweldig wat je gepresteerd hebt. Fijn dat je ouders er nu zijn en geniet ervan.

    Groetjes,

    Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kundapura Railway Station

maartje

Mijn naam is Maartje Van den Brand. En ik woon in Amsterdam en reis af en toe naar in India.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 904610

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 01 Januari 2018

Een mooi project

Landen bezocht: